دانشگاه آزاد تبریز قهرمان لیگ جاده شد

 

رسول هاشم کندی امروز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص تعطیلی ادامه مسابقات لیگ دوچرخه سواری جاده کشور اظهار کرد: با تصمیم مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری، ادامه مسابقات لیگ جاده لغو شد تا با توجه به امتیاز تیم دانشگاه آزاد تا پایان مرحله دوم، این تیم به عنوان قهرمان لیگ معرفی شود.
او افزود: مرحله اول لیگ به میزبانی استان اصفهان در شهر گلپایگان برگزار شد که در این مرحله رقابت بسیار تنگاتنگی با تیم سپاهان داشتیم. مرحله دوم در تبریز میزبان دوچرخه سواران کشور بودیم و با توجه به اختلاف امتیازی کمی که با تیم سپاهان داشتیم، این اختلاف را در تبریز جبران کردیم و به صدر صعود کردیم.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان، عنوان کرد: منتظر برگزاری مرحله سوم بودیم که متاسفانه بدلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری و ادامه لیگ وجود نداشت و بر این اساس مسئولان فدراسیون پایان رقابت های لیگ را اعلام کردند.
هاشم کندی به قهرمانی تیم دوچرخه سواری استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تا پایان مرحله دوم تیم ما صدرنشین بود، به عنوان قهرمان لیگ معرفی شدیم. البته اگر لیگ ادامه پیدا می کرد و تیم ما به مرحله سوم رقابتها می رفت، مطمئن بودیم که با درخشش رکابزنان ما، باز هم به قهرمانی لیگ می رسیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری در جاده شد

چهارشنبه 28 آبان 1399
ناصر هوشیار امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص جزئیات لیگ برتر دوچرخه سواری جاده، اظهار کرد: مسابقات دوچرخه سواری بخش جاده، در دو مرحله به میزبانی گلپایگان و تبریز برگزار شد اما برگزاری مرحله سوم مسابقات به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا با تعطیلی روبرو شد. […]