دبیری و زنوزی نقش مهمی در بقای ماشین سازی داشتند

سید محمد علوی در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا در خصوص قدمت و پیشینه تیم ماشین سازی عنوان کرد: ماشین سازی دو سال زودتر از تیم تراکتور فعالیتش را آغاز کرده است و با تاریخ ۵۰ ساله اش، قدمت بیشتری از همشهری خود دارد.
او افزود: در سال ۸۷ که کارخانه ماشین سازی این تیم را منحل کرد و به نوعی از سرپرستی آن سرباز زد، سرنوشت این تیم پستی و بلندی زیادی را تجربه کرد و دچار ناملایمتی های زیاد شد، اما آنچه که قابل توجه است، سرپا بودن این تیم تا به امروز است.
علوی ضمن اشاره به ساختار خصوصی باشگاه ماشین سازی اظهار کرد: آقای زنوزی مالک قبلی باشگاه با تمام قدرت برای پویا نگه داشتن این تیم تلاش کرده است.
مدیرعامل جدید باشگاه ماشین سازی با قدردانی از مدیرانی که تاکنون این تیم را اداره کرده اند، تاکید کرد: حضور آقای دکتر دبیری نیز لطف بزرگی به این تیم بود. همچنین آقای زنوزی که در این دوسال نقش بسیار مهمی برای پویایی تیم ماشین سازی ایفا کرده است.
او در خصوص اهداف و برنامه های خود در راس مدیریت باشگاه ماشین سازی عنوان کرد: ما بی ادعا آمده ایم و می خواهیم با آرامش و پشتکار کادرفنی و بازیکنان، تیم به کار خود ادامه دهد و شرایط تیم از همه ابعاد مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد نتایج پربار در فصل آینده باشیم.
علوی گفت: شاید که پول یک سری موارد را حل کند، اما آنچه که مهم است مدیریت اصولی و راهبردی در یک مجموعه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برای رشد و ارتقای کشتی بانوان تلاش می کنیم

سه‌شنبه 15 مهر 1399
معصومه بخشیان امروز در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به کم لطفی هایی که از گذشته تاکنون به کشتی بانوان استان شده است، بیان کرد: اکنون دیگر جای بحث و گله ای نیست و تمام دغدغه من این است که کشتی بانوان به سرمنزل اصلی خود برسد. او در […]