در هیات بدنسازی و پرورش اندام هیچگونه دو قطبی وجود ندارد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی گفت: در ۶ ماه گذشته توانستیم ۲۳ مدال در حوزه بانوان بدست آوریم و برای اولین بار یک بانوی ورزشکار از استان در اردوی تیم ملی حضور یافت.

به گزارش تبریز پویا،مقصود نبیل پور رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در نشست با اصحاب رسانه به ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماهه این هیات پرداخت و گفت: در ۶ ماهه گذشته ۱۳ مسابقه برگزار شد که در نوع خود بی سابقه بود و می توانست در سال های گذشته هم اتفاق بیافتد.
وی در ادامه افزود: ماحصل این مسابقات ۹۲ مدال در مسابقات قهرمانی کشور بود که این تعداد مدال کسب شده بیشتر از مدال های کسب شده در ۵ سال گذشته بوده است.
نبیل پور در خصوص ورزشکاران عضو تیم ملی اظهار داشت: ۷ نفر از استان به عضویت تیم ملی درآمدند که ۵ نفر به مسابقات آسیایی و ۲ نفر هم به مسابقات جهانی اعزام شدند.
وی در خصوص حوزه بانوان هم خاطرنشان کرد: در سال های گذشته مجموعه مدال های بدست آمده ۱۴ عدد بود که در ۶ ماه گذشته توانستیم ۲۳ مدال در حوزه بانوان بدست آوریم و برای اولین بار یک ورزشکار در اردوی تیم ملی حضور یافت.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان از تمرکز زدایی مسابقات از تبریز خبر داد و گفت: در این مدت سعی کردیم بیشتر مسابقات را در شهرستان ها برگزار کنیم. البته در گذشته تنها ۱۰ هیات فعال وجود داشت ولی هم اکنون اکثر شهرهای استان فعال شدند و علت افزایش مدال های کسب شده هم فعال شدن شهرستان ها بوده است.
وی در مورد اتفاقات مربوط به انتخابات این هیات و تنش های موجود ما بین رئیس فعلی و رقیب انتخاباتی تصریح کرد: تا زمانی که یک مسابقه به اتمام نرسیده است نباید خود را برنده بدانیم.
متاسفانه رقیب مان در انتخابات قبل از شروع انتخابات خود را برنده می دانست و همین موضوع سبب تنش پس از انتخابات شده است. البته سعی کردیم در مواجهه با این موضوع رفتار دانشگاهی داشته باشیم و واکنش ندهیم. هیچگونه دو قطبی وجود ندارد و همه ورزشکاران یکدل هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش هوگوپوشان آذربایجان‌ شرقی در مسابقات تکواندو نوجوانان آسیا

چهارشنبه 15 شهریور 1402
دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی در دومین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان آسیا موفق به کسب یک مدال نقره و یک برنز شدند.