دستاوردهای قابل توجه با سرمایه گذاری صنعت استان در ورزش

به گزارش تبریز پویا، سعید نیکوخصلت با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص حمایت از ورزش های همگانی و قهرمانی اتفاق نظر دارند، گفت: شورای شهر موافق ادامه تیمداری شهرداری بود و در این راستا مصوبه ای نیز داشت ولی هیئت حل اختلاف با این موضوع مخالفت کرد و در واقع تیمداری در شهرداری لغو شد.

او افزود: ما تلاش داریم با پیگیری مداوم موافقت وزارت کشور را جلب کنیم که تا الان به موفقیت هایی نیز دست یافته ایم.
نیکوخصلت با اشاره به رابطه تنگاتنگ شهرداری و اداره کل ورزش استان گفت: برای تیم‌سازی باید اداره کل ورزش و جوانان استان تمام نیازها و پیشنهادات خود را مطرح کند. ما نیز از طریق وزارت جواب قطعی را دریافت کنیم تا بتوانیم اقدامات موثری در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی انجام دهیم.
عضو شورای شهر تبریز گفت: وقتی کلانشهرهای ایران مثل تهران،اصفهان، شیراز، اهواز، وارد حیطه ورزش نشده اند، سوال این است که آیا از لحاظ قانون شهرداری کلانشهر تبریز می تواند در ورزش قهرمانی بومی سرمایه گذاری کند یا خیر؟ برای پاسخ به این پرسش نیاز است در این زمینه نشست هایی برگزار کنیم تا به نتیجه برسیم.
نیکوخصلت با بیان به اینکه مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت از موضوعات اصلی و مهم است، گفت: مسئولیت اجتماعی در صنعت برای حل مشکلات فرهنگی، مسایل مربوط به کودکان کار و غیره مطرح شده و نیاز است صاحبان صنایع را در خصوص ورود به بحث ورزش توجیه کنیم. اگر صاحبان صنایع به صورت شفاف در ورزش سرمایه گذاری کنند، دستاوردهای زیادی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملکرد موفق شهرداری در توسعه ورزش همگانی

شنبه 5 مهر 1399
کریم صادق زاده در گفتگو با تبریز پویا، سلامت شهروندان را یک اصل بسیار مهم در مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: تمام نهادها باید موضوع ورزش و سلامت را در اولویت برنامه های خود قرار دهند. او افزود: شهرداری تبریز در این خصوص بسیار خوب عمل کرده است. سخنگوی […]