دوره همسان سازی مدرسان ایروبیک کشور، به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش تبریز پویا، ناهید اشکریز با اشاره به محدودیتهایی که بیماری کرونا برای ورزش ایجاد کرد، گفت: با توجه به این که در دوران شیوع بیماری کرونا خیلی از فعالیت های کمیته ایروبیک لغو شد، اما ورزشکاران این رشته در پویش آماده باش و مسابقات مجازی شرکت داشتند.
او در خصوص برگزار نشدن دوره های مربیگری در این مقطع، بیان کرد: در این راستا از طریق فدراسیون ورزشهای همگانی یک دوره همسان سازی مدرسان رشته ایروبیک به صورت مجازی در ۳۰ آذر برگزار می شود.
اشکریز افزود: در صورتیکه مدرسین ایروبیک در این دوره شرکت نداشته باشند امکان تدریس در دوره های مربیگری رشته ایروبیک را نخواهند داشت.
او با اشاره به سرفصل های این دوره بیان کرد: عنوانهایی که در این دوره تدریس می شود شامل آشنایی با اصول جدید مربیگری در این رشته، سرفصل های دوره توجیهی و سرفصل های دوره مربیگری است.
رئیس کمیته رشته ایروبیک استان گفت: در صورت برگزاری همسان سازی مدرسان و هموار بودن عوامل دیگر، احتمال صدور مجوز از طرف فدراسیون برای برگزاری دوره های مربیگری به صورت مجازی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیش بینی استقبال ۵۰ هزار نفری از مترو پس از کرونا

شنبه 29 آذر 1399
محمود نصیرپور: کاهش “هِدوِی” (فاصله زمانی رسیدن قطار به ایستگاه) از ۴۰ به ۱۳ دقیقه در فاز ۳ و از ۱۷ به ۱۳ دقیقه در فازهای ۱ و ۲ که موجب اتصال و رینک سه فاز خط ۱ شده است، پوشش مسائل ایمنی به رغم نبودِ سیگنال لازم، انعقاد تفاهمنامه با […]