دوچرخه المپیک را از من و قادر میزبانی پس نگرفتند

احد کاظمی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا حضور افراد غير متخصص در راس فدراسيون دوچرخه سوارى كشور و هيئت استان را عامل به‌وجود آمدن مشكلات اخیر این رشته دانست و افزود: اين افراد نحوه رفتار با يك ورزشكار المپيكى و افتخارآفرين را نمي دانند و به واسطه اين نوع از اعمال و رفتار، دوچرخه سوارى ايران و آسيا هر روز در جدول رده بندى به رده پايين تر سقوط مي كند.

وی اظهار کرد: مطمئنم که قبل از شروع مسابقات المپيك با سعيد صفرزاده چنین رفتار نمي شد و اينقدر مورد بى لطفى قرار نمي گرفت اما بعد از اتمام المپيك او را اينگونه تخريب مي كنند.

کاظمی گفت: قبل از سعيد صفرزاده، من و قادر ميزبانى هم در المپيك حضور داشتيم و به هيچ عنوان دوچرخه از ما پس گرفته نمي شد، چون دوچرخه وسيله تخصصى ورزشكار است و اين اولين بار است كه عليه ورزشكار المپيكى دعوى اعاده دوچرخه شده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه در استان آذربايجان شرقى حمايتى از دوچرخه سوار المپيكى نمي شود و بال پرواز اين دوچرخه سوار به افق هاى بين المللى قيچى مي شود.

كاظمى در پايان گفت: اين موضوع تبعات بدى براى دوچرخه سوارى استان و كشور و همچنین در روحيه دوچرخه سوار المپيكى خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزارى دوره هاى بازآموزى براى مربيان استان در شش ماهه دوم سال جارى

یکشنبه 28 شهریور 1400
علی ملک زاده در گفتگو با پايگاه خبرى تبريز پويا، با اعلام این خبر گفت: برگزارى مسابقات حضورى در صورت بهبود شرايط كرونايى حاكم بر استان در دهه فجر به ميزبانى شهرستان بناب از جمله برنامه هاى هيئت ورزش هاى رزمى پايگاه مقاومت بسيج استان است. وی افزود: هنرجويان علاقه‌مند […]