رجعتی گذرا بر موفقیت‌های باشگاه مس سونگون

باشگاه مس سونگون ورزقان با سیاست‌گذاری صحیح و حرفه‌ای در مسیر موفقیت قرارگرفته است.

به گزارش تبریز پویا، باشگاه مس سونگون ورزقان پس از سال‌ها تیم داری در فوتسال تصمیم به افزایش تیم داری در سایر رشته‌ها کرد که به همین منظور تیم‌های فوتبال، والیبال، شطرنج، کوهنوردی، شیرجه، تکواندو و شمشیربازی به زیرشاخه‌های تیم داری مس اضافه شدند.

پس از تشکیل تیم‌ها و با تغییرات مدیریتی در رأس باشگاه حمایت‌های خوبی از تیم‌های مذکور شکل‌گرفته و نتایج در شأن نام باشگاه مس سونگون به ثبت رسیده است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

فوتسال مس که چهار عنوان قهرمانی لیگ فوتسال را در کارنامه خود دارد امسال با حضور مربیان بومی توانست قهرمانی نیم فصل لیگ فوتسال را جشن گرفته و هفته آغازین نیم فصل دوم را نیز با برد آغاز کند که مطمئناً در ادامه نیز با روند کنونی می‌تواند به پنجمین قهرمانی دست یابد.

فوتبالیست‌های مس نیز در سال اول تیمداری این باشگاه موفق شده‌اند تا هفته هشتم ۴ پیروزی و ۲ مساوی به‌دست آورده و با ۱۴ امتیاز به صدر جدول لیگ دسته دو تکیه بزنند که این نتایج نشان می‌دهد نارنجی‌پوشان در سودای صعود به لیگ یک فوتبال هستند.

والیبال هم ازجمله رشته‌های توپی بود که باشگاه مس سونگون امسال سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است تا پس از مدت‌ها والیبال آذربایجان صاحب تیم لیگ برتری شود که در همین راستا تیم والیبال مس با خرید سهمیه لیگ یکی و آماده‌سازی آن به دنبال صعود به لیگ برتر است.

والیبالیست‌های مس در نیم فصل نخست موفق شدند با کسب ۷ برد و ۳ باخت عنوان دومی گروه الف سری آ لیگ دسته یک را کسب کنند و همین روند نتیجه‌گیری سران باشگاه مس را می‌تواند به صعود این تیم به لیگ برتر امیدوار کند.

تیم تکواندو مس نیز از دیگر رشته‌های این باشگاه موفق شده است در لیگ برتر تکواندو با مهره‌های بومی در صدر جدول لیگ تکواندو قرار بگیرد.

جالب است که همه نتایج خوب چهار تیم فوتسال، فوتبال، والیبال و تکواندو با حضور سرمربیان بومی و اتکا به بازیکنان بومی استان به‌دست آمده است که نشان‌دهنده سیاست‌گذاری صحیح مسی‌ها برای رسیدن به موفقیت می‌باشد.

در سایر رشته‌ها هم باشگاه مس توانسته با حمایت‌های خوب نتایج مناسبی به‌دست بیاورد که مطمئناً در آینده ادامه‌دار خواهد بود.

ناگفته نماند که پس از حضور رسول خطیبی در رأس مدیریت باشگاه مس سونگون و حمایت‌های هیئت مدیره از تیم‌های تحت عنوان مس همگی نشان از پتانسیل بالای افراد بومی است که اکنون با برنامه‌ریزی درست به سمت موفقیت‌های فراوان در حال حرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آذربایجان شرقی فاتح مسابقات بدمینتون نونهالان دختر

یکشنبه 6 آذر 1401
تیم دختران آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات بدمینتون نونهالان کشور شد.