رشید شه شهی چهار سال دیگر رئیس هیئت چوگان استان باقی ماند

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ، مجمع انتخاباتی هیئت چوگان استان به ریاست نوزائی رئیس فدراسیون چوگان کشور و با حضور دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و ده خدایی مشاور رئیس فدراسیون چوگان روز چهارشنبه 27 اسفندماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد و رشید شهشی با کسب اکثریت آرا و با 15 رأی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت چوگان استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

رشید شه شهی در صحبتهای خود به اصالت فرنگی تاریخی چوگان اشاره کرده، گفت: چوگان، ریشه در فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم دارد و این خطه از کشور دارای قدمت تاریخی در ورزش چوگان است و وجود میدان صاحب آباد تبریز گواهی بر این اداست.

شه شهی از برنامه های خود برای چهارسال پیش رو نیز سخن گفته، افزود: بر روی بحث اموزش مربیان، داوران و ورزشکاران تمرکز ویژه ای داریم و خود را برای تعالی چوگان استان آماده کرده ایم و در این مسیر از تمام توان و امکانات خود استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیئت چوگان استان ادامه داد: ایجاد زمین اختصاصی بازی چوگان در تبریز از مهم ترین نیازهای ضروری ورزشکاران این رشته است که امیدوارم در تعامل با شهرداری تبریز و اختصاص یک زمین ۶ هکتاری از پارک بزرگ تبریز، به این خواسته مهم خانواده چوگان جامه عمل بپوشانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهتاج: چوگان ورزش ملی ما ایرانیان است/ نوزائی: به آینده ورزش چوگان آذربایجان شرقی خوش بینم

چهارشنبه 27 اسفند 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، در جریان این مجمع ایوب بهتاج گفت: اگر علاقه مندی رئیس محترم فدراسیون چوگان و چند نفر از عزیزان نبود، امروز چوگان با این شکل و شمایل و تکاپوی کنونی […]