شرایط ایده آلی برای حضور در مسابقات دارم/ امیدوارم تور ایران – آذربایجان با شکوه برگزار شود

على لبيب در گفتگو با پایگاه خبری تبريز پويا در خصوص حضور خود در اردوی تیم ملی استقامت اظهار کرد: تمرین در اردوی تیم ملی به همراه چند نفر از هم استانى هایم و همچنین مربيگرى همشهرى بادانش خود آقاى رامين مهربانى افتخار ديگرى است كه نصيبم شده است.

او با اشاره به پتانسیل بالای دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی، ادامه داد: اگر حمايت ها از دوچرخه سواران در استان ما به اندازه ورزش هاى ديگر باشد، قطعا ًچشمه اين رشته ورزشی آذربایجان شرقی هميشه جوشان خواهد ماند و مثل سال هاى گذشته رکابزنان استان ما فاتح سكوهای قهرمانی خواهند بود.

این دوچرخه سوار جویای نام تبریزی در خصوص میزان آمادگی خود، گفت: وضعيت جسمانى ام در شرايط ايده آل است و خودم را كاملاً آماده مسابقات ميبينم. هر روز به صورت انفرادى تمريناتم را ادامه مي دهم و تمرينات گروهى تيم نیز با رعایت پروتكل هاى بهداشتى انجام مي شود. خوشبختانه نتیجه تست پى سى آر همه اعضای تیم ملی منفى بوده است.

او در مورد شانس خود برای قرار گرفتن در ليست نهايى این ملی گفت: تابع تصميم كادر فنى تيم هستم اما شرايط جسمانى و روحى خودم را نسبت به سال هاى قبل بهتر ميبينم و اميدوارم نام من در لیست نهایی اسامى تیم ملی برای مسابقات آسیایی قرار بگیرد.

لبیب گفت: من در آخرین مسابقه بین المللی، در قهرمانى اسیا رشته كوهستان در كشور تايلند شرکت کردم و می خواهم سال آينده نیز در كشور امارات به همراه تیم ملی در قهرمانى آسيا حضور داشته باشم. اردوى آمادگى براى اين مسابقات قرار است به علت شرايط آب و هوايى مشابه در جنوب كشور برگزار شود كه در آن حضور خواهم داشت.

او در مورد تور ايران و آذربايجان كه امسال بخاطر كرونا لغو شد، عنوان کرد: من تازه به رده سنى اميد وارد شده بودم و می توانستم در اين تور شركت كنم و طعم اين تجربه شگفت انگيز را داشته باشم كه كرونا مانع برگزارى آن شد. اما اميدوارم با تخصيص بودجه امسال، اين تور براى سال بعد با شكوه بيشترى برگزار شود.

لبيب در پایان ، گفت: ورزشكاران همه رشته ها به اسپانسر مالى نياز دارند كه اين موضوع بايد در استان ما فرهنگ سازى شود تا ورزشكاران ديگر دغدغه مالى نداشته باشند و بتوانند برای شهر و کشورمان افتخارآفرينى كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم آذربایجان شرقی امشب عازم مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور می شود

دوشنبه 29 دی 1399
به گزارش تبریز پویا به نقل از روابط عمومی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی، نفرات منتخب دوی صحرانوردی استان آذربایجان شرقی جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور امشب عازم این مسابقات می شود. این مسابقات به میزبانی چابهار برگزار می شود و تیم آذربایجان شرقی متشکل از صابر […]