شهرداری تبریز حمایت خوبی از تکواندو دارد/ چشم به مدال های جهانی و المپیک دارم

امیررضا صفرخانلو در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهارکرد: از سال ۹۲ زیرنظر دکتر حامد جعفری تکواندو را شروع کرده ام و با توجه به تمرینات بسیار خوبی که پشت سر می گذارم، عضویت در تیم ملی و کسب مدال در مسابقات جهانی و المپیک را در ردیف اهداف مهم خودم قرار داده ام.

او افزود: کسانی که می خواهند یک تکواندوکار حرفه ای شوند در وهله اول باید یک مربی با دانش و تلاش و پشتکار خوبی داشته باشند.

صفرخانلو در مورد حمایت شهرداری از تکواندو عنوان کرد: شهرداری تبریز از تکواندوکاران حمایت می کند اما چون دو سال است که در بخش قهرمانی تیمداری نمی کند، تکواندوکاران تبریز در قالب تیم های شهرهای تهران و کرج در مسابقات لیگ برتر بازی می کنند.

او ادامه داد: تبریز پر از استعدادهای ورزشی بخصوص در رشته تکواندو است و به نظر من اگر شهرداری تبریز بار دیگر تیمداری کند، تکواندوکاران زیادی وجود دارند که می توانند در مسیر موفقیت و مدال آوری قرار بگیرند.

پدیده نوجوان لیگ برتر تکواندو بزرگسالان کشور در پایان بیان کرد: انتظار داریم که هئیت تکواندو به ورزشکاران مستعد بیشتر توجه کند تا این تکواندوکاران بتوانند بیش از پیش نام تبریز و آذربایجان شرقی را در این رشته المپیکی بر سر زبان ها بیندازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به نام شهید عدالت اکبری نامگذاری شد  

سه‌شنبه 7 بهمن 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در مراسمی در سالن شمس این دانشگاه با حضور دوچرخه‌سواران و خانواده معظم شهدا و رسول هاشم کندی رئیس هیئت ورزشی دوچرخه‌سواری استان آذربایجان‌ شرقی به نام شهید مدافع حرم شهید صادق عدالت‌اکبری نامگذاری شد.  عزیز جوان‌پور […]