طی فرآیند واگذاری باشگاه تراکتور توسط زنوزی

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، رحمان یاوران در خصوص آخرین وضعیت باشگاه تراکتور، اظهار داشت: آقای زنوزی چند مدتی است برای واگذاری امتیاز باشگاه تراکتور اعلام آمادگی کرده است. مسئولان استانی از جمله استاندار محترم آذربایجان شرقی و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر موضوعات مرتبط با واگذاری امتیاز باشگاه تراکتور هستند و آقای استاندار نیز به همین منظور در تهران حضور دارند.

وی افزود: آقای دکتر سهرابی مدیرعامل محترم باشگاه با توجه به حساسیت وضعیت فعلی اوایل هفته جاری طی نامه‌ای به همراه مستندات لازم وضعیت موجود باشگاه ها را حضورا به آقای استاندار تقدیم کرده است.

رییس سابق کانون هواداران باشگاه تراکتور که در هفته های اخیر مجددا در باشگاه مشغول به کار شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس نامه ارسالی آقای سهرابی، به ضرورت بازشدن سریع پنجره نقل و انتقالاتی، تسویه با بازیکنان کنونی، جذب بازیکن در پست های مدنظر سرمربی و تامین منابع لازم برای حیات و بهبود روند جاری باشگاه تاکید شده است.

یاوران گفت: یکی دیگر از موارد مورد تاکید آقای سهرابی، با توجه به نظر ریاست محترم جمهور و ابلاغ کمیته مسابقات سازمان لیگ به ضمیمه آیین نامه بازگشت هواداران به استادیوم در دوران فراگیری کووید_19 به تبیین کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال ضرورت آماده‌سازی سریع استادیوم یادگار امام (ره) برای حضور هواداران در بازی‌های خانگی بوده است.

وی تاکید کرد: تراکتور در برهه حساسی قرار دارد و مسئولان ارجمند استانی که خودشان نیز هوادار سرسخت تیم تراکتور هستند همان طور که همواره آمادگی‌شان برای حمایت از تراکتور را اعلام کرده بودند، در مقطع فعلی می‌توانند با اقدامات عاجل، زمینه را برای بازگشت تراکتور به جایگاه حقیقی خود در نیم فصل دوم مسابقات را فراهم کنند.

یاوران گفت: در واگذاری امتیاز باشگاه تراکتور، هیچ رقمی از سوی آقای زنوزی اعلام نشده و طبق گفته ایشان، واگذاری باشگاه با نظر کارشناسان و با کسر بدهی های گذشته انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نایب قهرمانی دسته یک، دستاورد بزرگی برای بسکتبال استان است

شنبه 2 بهمن 1400
حبيب علمشاهى سرمربى تيم بسكتبال تبريز در مصاحبه با خبرنگار تبريز پويا اظهار کرد: تيم ما حامى مالى خاصى ندارد و هزينه هاى تيم را خودمان پوشش داده ايم و از كسب نتيجه اخير با توجه به شرايط تيم راضى هستيم. وی افزود: ميانگين سنى تيم تبريز ٢٣ سال است […]