غیاثی:عملکرد تیم والیبال مس سونگون در نیم فصل اول مطلوب بود

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به تقویت تیم‌های مدعی صعود، شرایط دور رفت کاملا متفاوت خواهد بود.

به گزارش تبریز پویا،محمد غیاثی در مورد آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: از هفته گذشته تمرینات تیم به شکل منظمی آغاز و برای بازی مقابل تیم مهرگان نور مهیا شده و امیدواریم با نتیجه خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل اول عنوان کرد: من آدم آرمانگرایی هستم و دوست دارم تیم و بازیکنانم را در بالاترین سطح ببینم، اما اگر منطقی به قضیه نگاه کنیم با در نظر گرفتن اینکه تیم را دیر بسته بودیم، عملکرد بازیکنان و تیم رضایت بخش بود و تلاش می‌کنیم جایگاه فعلی خود را حفظ و حتی ارتقا داد.

وی در مورد اینکه الان شناختش در مورد تیم‌ها بیشتر است، گفت: شناخت ما از تیم‌ها به همان نیم فصل اول محدود می‌شود و 5 تیم اول جدول با جذب نفراتی تیم خود را تقویت کردند و همین تیم مهرگان 3 بازیکن جدید به تیمش افزوده است و برای همین وضعیت تیم‌ها کاملا نسبت به دور رفت متفاوت است.

وی افزود: ما هم یک بازیکن به نام بابک امیری به تیم اضافه کردیم که سال پیش در لیگ برتر حضور داشت و قبلا هم شاگرد خودم بوده و حضور وی قدرت تیم را خواهد افزود.

محمد غیاثی در مورد اینکه در نیم فصل اول بهترین و بدترین بازی تیم کدام بود، گفت: اول باید عنوان کنم درآخرین بازی که برابر تیم نام آوران تنکابن باختیم، زمانی که دو بر یک در ست‌ها پیش بودیم در ست چهارم و امتیاز 24 بر 22 به سود ما، اسپک بازیکن ما در زمین حریف خوابید اما خط نگهدار بیرون را نشان داد و در نهایت این بازی را باختیم و با اینکه برای باخت این بازی جریمه در نظر گرفته بودیم، در رختکن گفت: شما برنده این دیدار بودید و اشتباه داوری برد را از ما گرفت.

ما در یازده بازی انجام داده 10 بازی امتیاز گرفتیم که 7 پیروزی و 3 شکست 3 بر 2 بود و تنها در بازی خانگی برابر مس شهر بابک امتیازی نگرفتیم و این بازی به نظر من ضعیف‌ترین نتیجه دور رفت بود. برد برابر گل گهر صدرنشین در تبریز هم بهترین برد از لحظ نتیجه بود، اما تمامی بردهایمان ارزشمند بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خمز: تشکیلِ تیمی بهتر از تراکتور کنونی‌ سخت است

پنج‌شنبه 30 آذر 1402
سرمربی تراکتور گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا تراکتور را به بالاترین رتبه ممکن برسانیم و به کارمان سفت و سخت ادامه می‌دهیم.