ماشین سازی واگذار شد

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، بعد از آمادگی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز برای واگذاری این تیم، پیشنهاداتی برای انتقال مالکیت دریافت شد و در ابتدای امر تمامی پیشنهادات جهت تایید صلاحیت به اداره کل ورزش و جوانان ارجاع داده شده است و در نهایت یونس قربانی با تائید صلاحیت مراجع ورزشی استان، به عنوان خریدار پای میز مذاکره نشست.

تیم ماشین سازی تبریز با سهمیه لیگ برتری باشگاه گسترش فولاد تبریز در دو فصل اخیر فعالیت کرده است.

صورتجلسه این واگذاری با حضور ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آدربایجان شرقی، حامد نجفی مدیر عامل و نماینده تام الاختیار مالک باشگاه و یونس قربانی خریدار و مالک جدید باشگاه امضا شد.

بنابر اعلام زنوزی، تا پایان فصل جاری لیگ برتر استادیوم بنیان دیزل برای دیدار های خانگی ماشین سازی بصورت رایگان در اختیار این تیم قرار داده می شود.

انتقال امتیاز تیم ماشین سازی تبریز از محمدرضا زنوزی مطلق به یونس قربانی قطعی بوده و تمامی مسائل حقوقی از این تاریخ بر عهده خریدار خواهد بود.

این برای چندمین بار طی سال های اخیر است که مالکیت ماشین سازی تبریز به عنوان قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور دست به دست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تنیسور تبریزی قهرمان مسابقات ترکیه شد

دوشنبه 3 خرداد 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، آرین اسمعیل پور فلاحی در این مسابقات که با حضور ١١٨ تنیسور برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافت. این تنیسور در خصوص فعالیت های خود گفت: در تمامی رده های مسابقات بین المللی و آسیایی شرکت کرده ام و مقام های مختلفی را […]