مدعی قهرمانی آسیا هستیم

علیرضا عسگری در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: تیم ما عملکرد خوبی در فصل جاری داشت و با اینکه خیلی ها فکر می کردند که تیم ما تضعیف شده، اما ما بسیار فنی و خوب بازی کردیم و تاکتیکهایی که کادر فنی تیم به ما گفته بود را بخوبی اجرا کردیم و توانستیم نتایجی خوب بگیریم و قهرمان شویم.

او ادامه داد: ما حالا مدعی قهرمانی آسیا هستیم و امیدوارم کادر فنی هرچه زودتر بازیکنانی دارای رزومه خوب را برای تیم انتخاب کنند تا بتوانیم از لحاظ مهره ای خوب باشیم و در ادامه بتوانیم قهرمان آسیا شویم و برای پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر خیز برداریم.

عسگری در مورد کیفیت لیگ امسال گفت: امسال همه چیز عالی بود و سال خیلی خوب و البته سختی داشتیم و خوشبختانه در نهایت این سختی با قهرمانی تیم به شیرینی تبدیل شد.

او افزود: حمایتهای بسیار عالی جناب آقای کافی مدیرعامل باشگاه و کادر مدیریتی باعث شد ما بتوانیم بازیهای برتر و خوبی را از خود ارائه دهیم.

عسگری در خصوص سخت ترین و جدی ترین رقبای مس در لیگ امسال گفت: تقریبا همه تیمها در لیگ برتر امسال قوی بودند و امتیازات تیم ها بسیار به هم نزدیک بود و رقابت سختی بین تیمها وجود داشت. این موضوع نشان دهنده پویا بودن لیگ برتر فوتسال ما است.

او افزود: حریفان اصلی ما در مرحله دوم، تیم های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه بودند که هر دو تیم شانس قهرمانی را داشتند اما لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم در حضور چنین رقبای قدرتمندی به قهرمانی دست پیدا کنیم.

او در خصوص وضعیت قرارداد خود با تیم مس گفت: بازی در تیم مس و در کنار آقای فرهاد فخیم کاپیتان ما، بسیار لذت بخش است. من نزدیک هفت سال است که در تبریز زندگی می کنم وحس خوبی به این شهر دارم و سعی می کنم بقیه سالهای عمر ورزشی خودم را نیز در تبریز باشم.

این ملی پوش فوتسال کشورمان در ارتباط با مسابقات جام جهانی فوتسال که گفته می شود چند ماه دیگر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بخاطر ویروس کرونا فعلا زمان دقیق جام جهانی مشخص نیست اما امیدوارم هرچه زودتر زمان این مسابقات مشخص شود.

عسگری در پایان با تشکر از حمایتهای موسسه رسانه ورزش و پایگاه خبری تبریز پویا گفت: امیدوارم ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود و ما بتوانیم بازیهایمان را با حضور تماشاگران و لذت دیدن و شنیدن تشویق های آنها برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دوندگان آذربایجان شرقی عازم مسابقات قهرمانی کشور می شوند

چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور روزهای یکم و دوم خرداد در بخش مردان و روزهای سوم و چهارم خرداد در بخش زنان برگزار خواهد شد. استان آذربایجان شرقی در بخش خانمها عاطفه صدر ، سعیده باباپور، سپیده باباپور، ثمین جعفرزاده با مربیگری […]