مربی تراکتور: دوندگی و شجاعت کمتری داشتیم/ ناراحتیم که مساوی کردیم

مربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز ناراحتی از تساوی خانگی این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: باید برای دیدار بعدی ریکاوری مناسبی داشته باشیم.

به گزارش تبریزپویا، محمد نصرتی در نشست خبری بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: خیلی ناراحت هستیم که نتوانستیم امتیاز کامل از بازی کسب کنیم. ما اگر از این دو بازی اخیر یک پیروزی و یک باخت به دست آورده بودیم، بهتر از این بود.

وی ادامه داد: استقلال و سپاهان امتیاز از دست داده‌اند، فرصت نزدیک شدن به صدر جدول برای تراکتور وجود داشت. باید بیشتر تمرکز کنیم. می‌دانستیم بازی سختی است.
مربی تراکتور عنوان کرد: این نکات را به بازیکنان گفته بودیم و همچنین اشاره کرده بودیم که حریف روی ضربات ایستگاهی و ضدحمله خطرناک است. آلومینیوم در نیمه دوم موقعیت چندانی نداشت و پورحمیدی حتی یک شیرجه هم نرفت. وقتی از حریف پیش افتادیم، دوندگی‌ و شجاعت‌مان کم شد. فکر می‌کردیم بازی تمام شده است.
نصرتی تأکید کرد: با انگیزه بیشتر باید کار کنیم و با ریکاوری خوب آماده بازی با ذوب‌آهن شویم تا امتیاز کامل کسب کنیم تا فاصله‌مان با صدر بیشتر نشود.
مربی تراکتور خاطرنشان کرد: ما بعد از اینکه از حریف پیش افتادیم، برای محافظت از دروازه باید دوندگی بیشتری می‌داشتیم و در موضوع مالکیت توپ با شجاعت بالا کار می‌کردیم. آن طور که باید و شاید نتوانستیم پرتعداد حمله کنیم.
وی با انتقاد از داوری مسابقه، ادامه داد: کارشناسان داوری باید نظر بدهند، ولی خطا روی مهدی هاشم‌نژاد صد درصد پنالتی بود. خطا روی آلوز هم اگر بیرون از محوطه بود، باید خطای دو ضرب اعلام می‌شد.
وی ادامه داد: ما به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که حریف روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و این موضوع را خیلی تأکید کرده بودیم و دقیقاً از این ناحیه ضربه خوردیم.
نصرتی گفت: بازیکنان ما امروز از نظر انرژی خوب بودند و کوچکترین موقعیت در نیمه دوم به حریف ندادیم. اما خطاهای بی‌مورد مرتکب شدیم و روی صحنه گل، وزش باد هم تاثیرگذار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص تجدید انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی

چهارشنبه 29 فروردین 1403
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، متن اطلاعیه به شرح زیر است: باتوجه به اعلام رای جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیات بدنسازی و […]