مسئولان به والیبال آذربایجان شرقی توجه کنند

حسین سلیمان اهری امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا، در مورد عملکرد هیئت والیبال استان اظهار کرد: قبلا در تیم های استان کم و کاستی هایی وجود داشت اما از وقتی آقای عادل بناکار در بدنه هیئت روی کار آمده است، بخشی از مشکلات رفع شده و باعث شده که به آینده امیدوارتر شویم.

او از حضورش در تیم سامسونگ خبر داد و افزود: من با قراردادی یکساله به تیم سامسونگ پیوستم و این فصل را با مربی و کادر با تجربه آغاز خواهم کرد و امیدوارم به همراه تیم جدیدم به موفقیت برسم.

اهری در خصوص سوابق و افتخاراتی که کسب کرده است، عنوان کرد: متولد سال 77 در اهر هستم و تا ۱۳ سالگی فوتبال بازی کرده ام و بعد از فوتبال والیبال را شروع کردم. در تیم های نوجوانان شهرداری ورامین، شهرداری تبریز و سایپا تهران بازی کرده ام و این فصل در تیم سامسونگ بازی می کنم.

این والیبالیست جوان گفت: سابقه دعوت به تیم ملی را دارم. من با تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام شدم که مقام هم کسب کردیم. من در سال ۲۰۱۷ با تیم ملی در مسابقات جهانی مقام اول را کسب کردیم که این اتفاق برای دومین بار برای والیبال کشورمان رخ می داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جام جهانی فوتبال رومیز به 2022 موکول شد

شنبه 12 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، فرید لوناس رئیس فدراسیون جهانی فوتبال رومیز در پیامی که در سایت رسمی فدراسیون منتشر شده است با بیان اینکه هیچ دورنمایی برای کنترل ویروس کرونا در کوتاه مدت وجود ندارد مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شده است. او در این پیام آورده است: بنابه درخواست […]