مسابقات جهانی هندبال دی ماه برگزار می شود/ سنجش آمادگی داوران با ساعت های ویژه

علیرضا موسویان امروز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص برگزاری مسابقات جهانی هندبال ۲۰۲۱ در کشور مصر، گفت: این مسابقات از ۲۱ دی تا ۱۰ بهمن، با حضور ۳۲ تیم در هشت گروه چهار تیمی برگزار می شود. این تیمها از کشورهای مختلف جهان هستند و هر تیم برای راهیابی به این مسابقات، بازیهای مقدماتی را انجام داده است.
او به وقفه ای که بیماری کرونا در برگزاری مسابقات ایجاد کرده، اشاره کرد و افزود: آخرین مسابقات انجام شده هندبال در بهمن گذشته، مسابقات آسیایی در کشور کویت بود که فینال این رقابتها را قضاوت کردم. مسابقات جهانی هندبال اولین مسابقاتی است که در زمان کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر انجام می گیرد.
موسویان با اشاره به نظارت فدراسیون جهانی بر روی عملکرد و فیزیک داوران در فصل خارج از مسابقات، بیان کرد: با توجه به بیماری کرونا و برگزار نشدن مسابقات، فدراسیون جهانی ساعت هایی به نام پُلار را در اختیار داوران بین المللی قرار داده است که فعالیت های این داوران طبق برنامه ارائه شده از سوی این فدراسیون قابل رصد بوده و بصورت اتوماتیک روزانه به فدراسیون جهانی ارسال می شود تا داوران در آمادگی لازم برای مسابقات قرار داشته باشند.
این داور بین المللی هندبال از برگزاری کلاس های آموزشی قبل از شروع مسابقات جهانی در مصر خبر داد و افزود: قبل از برگزاری مسابقات جهانی، کلاس توجیهی برای داوران بصورت تئوری و عملی برگزار می شود تا سطح کیفی داوری مسابقات بالا برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری دوره های آموزش بیلیارد بانوان در تبریز

شنبه 17 آبان 1399
به گزارش تبریز پویا، راحله اصغری در خصوص فعالیت بانوان رشته بیلیارد عنوان کرد: خبرهای خوبی برای بانوان علاقمند به این رشته داریم، نخستین اقدام هم در این راستا، برگزاری رایگان دوره آموزشی بیلیارد بانوان در تبریز است. او در خصوص برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد: این دوره قرار […]