مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در مراغه آغاز شد

مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری بانوان و آقایان با عنوان جام پرچم با شرکت ۱۶ تیم از بخش خراجو و ۱۶ تیم دیگر از بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش تبریز پویا،مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری بانوان و آقایان با عنوان جام پرچم با شرکت ۱۶ تیم از بخش خراجو و ۱۶ تیم دیگر از بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در سامانه کشوری این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و یک تیم از هر بخش را بانوان تشکیل می‌دهند.

تیم‌های منتخب آقایان و بانوان بخش سراجو با تیم‌های برتر بخش مرکزی رقابت کرده و در نهایت یک تیم در بخش آقایان و یک تیم دیگر در بخش بانوان به نمایندگی از شهرستان در مسابقات استانی حاضر خواهند شد.

وجدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه گفت: مراغه میزبانی از مسابقات استانی جام پرچم را برعهده گرفته است و در صورت موافقت مسئولان برگزاری این مسابقات، برای میزبانی از مسابقات کشوری هم آمادگی داریم.

وی ادامه داد: میزبانی مراغه طی سال ۱۳۹۷ از مسابقات مینی فوتبال جام «خوشه‌چین» که با حضور بیش از سه هزار و ۲۰۰ ورزشکار برگزار شد، خاطره خوشی در ذهن علاقه‌مندان این رشته ایجاد کرده است و امیدواریم تا میزبانی از مسابقات کشوری جام پرچم نیز نصیب این شهرستان شود.

وجدی ادامه داد: این شهرستان طی آذر ماه سال جاری میزبانی مسابقات ووشو نوجوانان و جوانان همچنین تکواندو نوجوانان و نونهالان استان را نیز بر عهده دارد.

میزبانی‌های پی‌درپی مراغه از رقابت‌های ورزشی طی سال‌های اخیر، زمینه توسعه گردشگری را نیز در این شهرستان فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مروری بر برنامه میان فصل تراکتور/ امارات لغو، فقط ترکیه!

چهارشنبه 18 آبان 1401
تراکتوری‌ها قرار است تمرینات آماده‌سازی خود در تعطیلات لیگ برتر را با برپایی یک اردوی خارجی در کشور ترکیه آغاز کنن