مس سونگون به دنبال تداوم صدرنشینی لیگ آزادگان

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان که نخستین حضور خود در لیگ دسته یک “آزادگان” را تجربه می کند در چهار بازی گذشته موفق به کسب چهار برد و ۱۲ امتیاز و صدرنشینی این رقابت ها شده و در بازی این هفته مقابل شهر راز شیراز به دنبال پنجمین برد متوالی و تثبیت جایگاه صدر جدولی است.

به گزارش تبریز پویا،سرمربی تیم فوتبال مس سونگون پیش از برگزاری این دیدار که ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دیدار سختی پیش رو داریم و برای تداوم صدرنشینی، باید سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
یوسف بخشی زاده با بیان اینکه بعد از تیم خیبرخرم‌آباد، سخت ترین حریف ما تا به اینجای کار شهر راز شیراز است، گفت: تیم شیرازی، حریف سرسختی است و به طور یقین برای گرفتن امتیاز به تبریز آمده و ما با آگاهی از این موضوع، بازیکنان را آماده بازی کرده و نکات لازم را به آنها گوشزد کرده ایم.
وی همچنین در مورد انتخابش به عنوان برترین مربی ماه، اظهار کرد: من از کانون مربیان تشکر می‌کنم که لیگ یک و ۲ را هم زیرنظر دارند و این ماه نیز به بنده لطف داشتند و این انتخاب نباید تنها به اسم باشد و در برترین بودن، تمام اعضای کادر فنی تیم مس سونگون شریک هستند.
سرمربی تیم فوتبال مس سونگون با اشاره به نتایج تیم در چهار هفته نخست لیگ، گفت: در ابتدای فصل نگاه‌ها به تیم ما خیلی بالا به پایین بود اما من به تیمی که بسته بودیم اعتقاد داشتم، شاید تمام‌ نیازهای ما تامین نشده باشد اما به داشته‌هایم اعتماد دارم و با همین نفرات دور از انتظار نتیجه گرفتیم.
تیم فوتبال مس سونگون تا قبل از بازی امروز با ۱۲ امتیاز در صدر و تیم شهر راز شیراز با ۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکست مس سونگون بدون تماشاگر رایگان

دوشنبه 10 مهر 1402
تیم فوتبال سایپا با کسب پیروزی در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال به رتبه نخست جدول صعود کرد.