مس سونگون _ گیتی پسند؛ تکرار فینال فصل قبل

به گزارش تبریز پویا، این دو تیم در شرایطی فردا دیدار نهایی لیگ برتر را برگزار می کنند که این فینال رقابتی تکراری طی دو فصل متوالی است با این تفاوت که قهرمان این فصل، به تنهایی عنوان پرافتخارترین تیم ادوار لیگ برتر فوتسال را به نام خود سند خواهد زد.

از پیش از شروع بازی‌های این فصل، قابل پیش‌بینی بود که این دو تیم با توجه به هزینه‌های زیاد و ملی‌پوشان متعددی که در اختیار دارند، دو فینالیست بازی‌ها خواهند بود.

هر دوی این تیم‌ها در مقاطعی از فصل دچار بحران شدند اما در نهایت توانستند تا فینال لیگ راه پیدا کنند.

گیتی پسندی‌ها که در مسیر لیگ با توجه به شمار زیاد بازیکنان مصدوم از مس عقب افتادند، تلاش زیادی برای رسیدن به سکوی نخست نکرده و ترجیح دادند مسیر فینال را از همان سکوی دومی پیش بگیرند. مسی‌ها نیز با وجود برخی حواشی و تغییر سرمربی خود، جایگاه نخست را از دست ندادند و تا فینال بازی‌ها پیش رفتند.

هر دوی این تیم‌ها در مرحله‌ای از پلی‌آف، کارشان به بازی سوم کشید.

مسی‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی از حفاری در اهواز شکست خوردند و مجبور شدند پس از غلبه بر این تیم در تبریز، بازی سوم را هم در خانه خود برگزار کرده و با شکست مجدد حفاری به نیمه نهایی صعود کنند.

در این مرحله گیتی‌پسند به راحتی محمد سیمای قم را در دو بازی رفت و برگشت شکست داد و به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله کار تیم اصفهانی گره خود و پس از این که سن ایچ را در ساوه شکست داد، در بازی برگشت در اصفهان درکمال ناباوری شکست خورد تا کار به بازی سوم کشیده شود و این بار گیتی‌پسندی‌ها میهمان خود را جدی‌تر گرفته و با شکست دادن این تیم در بازی سوم فینالیست شوند در حالی که مسی‌ها این‌بار به راحتی و در دو بازی رفت و برگشت ستارگان ورامین را شکست داده بودند.

هر چه باشد از مدت‌ها قبل قابل پیش‌بینی بود که هیچ تیمی در لیگ برتر به گرد پای این دو تیم نمی‌رسد و حالا باید منتظر ماند و دید، پس از برگزاری بازی های اصفهان و تبریز، دوئل ستاره‎های دو تیم و مربیان آن‌ها کدام تیم را قهرمان معرفی می کند و جام قهرمانی به کدام شهر می‌رود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

"افضل" در اندیشه انتقام!

پنج‌شنبه 29 خرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، پس از ماه ها تعطیلی رقابت های ورزشی در سطح کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، حالا هواداران و علاقمندان فوتسال در حالی برای تماشای تلویزیونی حساس ترین رقابت ورزشی فصل لحظه شماری می کنند که در یک سوی این رقابت، علی افضل سرمربی مس قرار […]