مشکلات هیئت قبلی دو و میدانی، ورزشکاران را نا امید کرده بود

نسرین پاسدار در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به برگزاری جشنواره هدف که اواخر مرداد سال‌جاری در تبریز برگزار شد، افزود: جشنواره هدف که برای نخستین بار در استان برگزار شد، جريانى سالم و فكرى نو براى ارج نهادن صحيح براى فعالان عرصه ورزش بود.

او ادامه داد: جاى خالى مراسمى همچون جشنواره هدف در ورزش استان كاملاً احساس می شد. این جشنواره مي تواند کمک شايانى در سالم سازى ورزش استان داشته باشد و بستری برای روحيه دهى به خيلى از ورزشكاران جوان و نوجوان تلقی شود.

دارنده مدال طلاى ١٥٠٠ متر آسیا در عین حال گفت: انتخاب برترین ها از سوی رئیس سابق هیئت دو و میدانی باید بصورت کارشناسی انجام می شد و جایگاه و ارزش بانوان در این هیئت مدنظر قرار می گرفت.

او افزود: در انتخابات اخیر هيئت دووميدانى، آقاى حاجى زاده به‌عنوان رئيس انتخاب شدند و حالا چون، ایشان متولد بخشايش و همشهرى و يا احياناً فاميل من هستند، آیا باید صرف نسبت فاميلى از من حمايت كنند؟ می دانم که این اتفاق نمی افتد اما قبل از انتخاب آقای حاجی زاده، چنین کارهایی در هیئت انجام می شد.

پاسدار که قهرمانی در دوی دوهزار متر آسیا را در سال 2017 کسب کرده است، عنوان کرد: بعد از كسب انواع مدال هاى رنگى و بازگشت از مسابقات بين المللى، فقط اطرافيانم به استقبالم در فرودگاه آمدند و هیئت دو و میدانی در خواب زمستانى بود كه اين موضوع در کنار ضعف مسایل مالی، ورزشكاران جوان این رشته را نا امید کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری نخستین اردوی تیم ملی هاکی در پارس آباد

دوشنبه 21 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی داخل سالن بزرگسالان آقایان جهت حضور در رقابت های جام ملتهای آسیا 2021 در شهرستان پارس آباد مغان در حال برگزاری است. در این اردو که سومین روز از تمرینات خود را سپری کرده می کند، بازیکنان هاکی استان آذربایجان […]