مهر تائید بزرگان ورزش بر سلامت و کیفیت بالای جشنواره هدف

به گزارش تبریز پویا، تائید سلامت و کیفیت بالای برگزاری نخستین جشنواره هدف، موضوع مهمی بود که سخنرانان آئین اختتامیه این جشنواره و البته بسیاری از بزرگان ورزش به آن اذعان داشتند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، شهردار تبریز، نمایندگان شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولانی که در جریان نخستین جشنواره هدف قرار داشتند، در مصاحبه های خود مهر تائیدی بر سلامت و کیفیت بالای برگزاری این جشنواره زده اند.

بی گمان برگزارى جشنواره ای استانى كه قابليت مقايسه با جشنواره هاى ملى را دارد، به اين گستردگى و ابعاد، كارى بسيار بزرگ و نمره مثبتى براى تمام عوامل اين جشنواره و موسسه رسانه ورزش تبریز محسوب می شود.

این در حالی است که اعضاى تشكيل دهنده هیئت مديره موسسه و كادر اجرايى اين جشنواره ميانگين سنى جوانی دارند.

جشنواره هدف با وجود برخی مشکلات و صد البته سايه شوم بيمارى كرونا به همت همه نفرات و اعضای متخصص موسسه رسانه ورزش برگزار شد و آئین اختتاميه آن نیز در شان ورزش استان و در حد ملی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همراهی مثا‌ل‌زدنی اصحاب رسانه در برگزاری جشنواره هدف

دوشنبه 3 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، اگرچه به دلیل محدودیت در برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره هدف، موسسه رسانه ورزش تبریز جهت پوشش خبری و تصویری این آئین از اصحاب رسانه دعوت نکرد اما روابط عمومی این موسسه قدردان همکاری صمیمانه همه فعالان رسانه ای استان و بخصوص تبریز است و اعتقاد […]