میزان حمايت از تيم هاى پايه و بزرگسالان باید برابر باشد

رسول محمدپور امروز در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به لزوم حمایت همسان از تیم های پایه و بزرگسالان، اظهار کرد: اهمیت فوتبال پایه از دید بسیاری از کارشناسان، نه تنها کمتر از بزرگسالان نیست بلکه با توجه به ضرورت یادگیری اصولی فنی و اخلاقی بازیکنان، فوتبال پایه دارای اهمیت و حساسیت بیشتری است.

او ادامه داد: بر این اساس لازم است تا همچون فوتبال بزرگسالان، توجه به فوتبال پایه نیز بیشتر باشد تا بازیکنان و مربیان فعال در این رده ها بتوانند مسیر پیشرفت را به درستی و اصولی طی کنند.

برترین مربی پایه فوتبال استان در سال 97 عنوان کرد: از هيئت فوتبال آذربايجان شرقى به عنوان متولی اصلی فوتبال استان می خواهم بیش از پیش به فوتبال در رده هاى سنى پايه توجه كرده و با تخصيص بودجه و امکانات کافی، با همکاری باشگاه ها از رده های پايه اقدام به بازيكن پرورى کند .

او در خصوص سوابق خود در فوتبال، گفت: من بازيكنى فوتبال را از محلات تبريز و از زمين فوتبال شهيد موسى پور (ديهیم) شروع كردم و بعد در سطوح باشگاهى در تیم های بسيج، شهردارى و برق آسان فوتبالم را ادامه دادم.

محمدپور اظهار کرد: علاقه شديدم به فوتبال باعث شد مربیگرى را از سال 80 شروع کنم و در سطح استانى در رده هاى پايه به مدت ١٠ سال مربیگری کرده ام. در تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و اميد باشگاه دبيرى، اميد ماشين سازى، باشگاه چوب نما تبريز، باشگاه علم و ادب و مدرسه سرخپوشان تبريز مربیگری کرده ام.

او گفت: شاگردان پر افتخار زيادى از جمله مهدى سيدى، حسين عليزاده و امير ابراهيم زاده که به عنوان بازيكنانى كه در حال حاضر در تيم ملى و ليگ فعاليت دارند، را در مقاطع مختلف تربیت کرده ام.

این مربی اخلاقمدار و خوشنام فوتبال پایه تبریز در خصوص بهترین خاطرات دوران مربیگری خود، بیان کرد: بهترين خاطره در اين ١٩ سال مربيگرى صعود به لیگ برتر همراه با تيم نونهالان باشگاه دبيرى بود. همچنین كسب عنوان برترين مربى رده های پايه در سال ٩٧ خاطره شيرين ديگرى در دوران مربیگری ام بود.

محمدپور با قدردانی از مربيان و همكارانى كه طى اين سال ها با آنها فعاليت داشته است از صمد صبحى، امير داداش ضيايى، سيد رضا سادات، ناصر باقرى، رحمان ياوران، محمد عليزاده و محمود نصيرپور به نيكى ياد كرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مراغه مهد سپک تاكرا کشور است

شنبه 19 مهر 1399
غلامرضا عبدى در گفتگو با تبریز پویا با اعلام این مطلب بیان کرد: از سال ٩١ در شهرستان مراغه شروع به فعاليت و جذب استعدادهاى برتر سپك تاكرا كرده ایم تا امروز شاهد این باشیم که مراغه تبدیل به قطب این رشته ورزشی در کشور شود. او افزود: زحمات شبانه […]