میلاد وفاداری را نمی شناسم/ وعده وام ازطرف اداره ورزش و جوانان بود نه فدراسیون!

یوسف هدایی در گفتگو با تبریز پویا، در واکنش به اظهارات میلاد وفاداری گفت: با شیوع بیماری کرونا و محدودیت های اعلام شده، بسیاری از باشگاه های ورزشی به دلیل تعطیلی که اعلام شد با مشکلات متعدد روبرو شدند و بر همین اساس وزرت ورزش و جوانان وعده پرداخت وام به آنان را مطرح کرد.

او افزود: در اعلام این وعده هیئت و فدراسیون نقشی نداشتند.

هدایی گفت: پرداخت وام و کمک هزینه جزو وظایف هیئت نیست اما تا جایی که مقدور باشد از ورزشکاران و قهرمانان مقام آور استان حمایت می کنیم.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه میلاد وفاداری را نمی شناسم و شناختی از او ندارم، گفت: من شناختی از میلاد وفاداری ندارم، ایشان احتمالا عضو تیم ملی یکی از سبک هایی است که من حضور ذهن ندارم، به هر حال از میلاد وفاداری دعوت می کنم به هیئت بیاید و درباره مشکلاتش گفتگو کنیم.

او ادامه داد: سرپرستی تیم ملی می تواند با توجه به سبک ورزشکاران باشد و بر همین اساس موارد ضروری و حمایتی مانند لباس می تواند از طریق رئیس سبک مرتفع شود.

هدایی گفت: هیئت نیز با تشخیص شرایط تیم حمایت خود را از ورزشکاران استان دریغ نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شیخ لاری با ناکامی از ماشین پیاده شد

چهارشنبه 11 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا، پس از کسب نتایج ضعیف در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، احد شیخ لاری از سرمربیگری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز کناره گیری کرد. شیخ لاری در میانه فصل جاری جانشین رسول خطیبی شده بود اما نتوانست نتایج خوب ابتدای فصل خطیبی را ادامه دهد […]