نفرات برتر مسابقات دو و میدانی داخل سالن آقایان آذربایجان شرقی مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی، این رقابت ها صبح جمعه 24 بهمن در سالن شهید خسرو علی آبادی تبریز و در مواد 60 متر، 60 متر با مانع، 400 متر، 1500 متر، پرش طول و پرتاب وزنه در دو رده سنی 82.10.10 به بالا و به پایین برگزار شد.

در رده سنی 82 به پایین این مسابقات، در ماده 60 متر محمد سرابی، حسام حکیم و منوچهر حبیبی هر سه از تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند.
در ماده 60 متر با مانع، امیرحسین زارع زاده و احسان پرویزی هر دو از تبریز به ترتیب به مقام های اول و دوم رسیدند. در 400 متر علی اردم و علی امری هر دو از تبریز و علی وفائیان از میانه به ترتیب اول تا سوم شدند. در 1500 متر عطا اسدی، رحیم دیبایی و صابر چرخی هر سه از تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در پرش طول منوچهر حبیبی از تبریز اول شد و علی بابایی و فرید غنی زاده هر دو از آذرشهر به ترتیب دوم و سوم شدند. در پرتاب وزنه نیز سجاد پیر آیقرچمن از تبریز اول شد، امین لطف اللهی از آذرشهر به مقام دوم رسید و نوید مقدم کیا از تبریز در سکوی سوم ایستاد.

در رده سنی 82 به بالا، در ماده 60 متر سیامک صادق نژاد از آذرشهر اول شد و محمد جوهری و رضا عهدنو هر دو از تبریز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در 60 متر با مانع، هادی فارسی و سینا نجفی هر دو از تبریز به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شدند. در 400 متر، سینا نجفی و رضا عهدنو هر دو از تبریز به ترتیب اول و دوم شدند و پوریا فرجی از آذرشهر به مقام سوم رسید. در 1500 متر هادی فارسی، احسان شاهمیر و رسا حسینی هر سه از تبریز به ترتیب در سکوهای اول تا سوم ایستادند. در پرتاب وزنه محمدهادی دادروان،میرعطا مکاری پور و علی پارسای خطیبی هر سه از تبریز به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند و در پرش طول نیز هادی فارسی از تبریز قهرمان شد و سعید فتح اللهی ثانی و امیرحسین اکبرزاده هر دو از مرند دوم و سوم شدند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر هر ماده از طرف هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی،
مدال، لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برد نوبرانه ماشین سازی در پایان نیم فصل

شنبه 25 بهمن 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، در هفته پانزدهم لیگ برتر تیم های ماشین سازی و صنعت نفت ابادان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه سردار دلها به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم ماشین سازی به پایان رسید. در ۱۵ دقیقه نیمه اول […]