هدف باشگاه مقاومت، پرورش اخلاق و منش پهلوانی است

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، یاسر نجف زاده اظهار کرد: با برگزاری مسابقاتی در رشته های مختلف ورزش همگانی سعی در استعدادیابی در این چهار رشته داریم. در کنار ورزشکاران ،مربیان و داوران شایسته و دارای صلاحیت های لازم نیز جذب می شوند و بعد از اینکه استعداد ها شناخته شدند خروجی این طرح ها در مجموعه باشگاه مقاومت قرار میگیرد.
او با بیان اینکه هدف باشگاه مقاومت پرورش اخلاق و منش پهلوانی است، ادامه داد: باشگاه مقاومت در رشته های تنیس روی میز، تکواندو ، والیبال و فوتسال یک و نیم سال است که فعال شده است. باشگاه مقاومت بعد از مس سونگون بیشترین تیم در رده های پایه فوتسال را دارد. ما هدفمند پیش می رویم و جزیره ای عمل نمی کنیم و میخواهیم فاصله بین ورزش پایه و ورزش حرفه ای را پر کنیم.
مدیرعامل باشگاه مقاومت تبریز گفت: در فوتسال بازیکنانی با تکنیک و با استعداد داریم که نمی توانند در ورزش حرفه ای حضور داشته باشند. هدف ما این است که باشگاه مقاومت خلا را پر کند و بازیکن های بومی در این باشگاه بعنوان سرباز قهرمان و بسیجی قهرمان فعالیت کنند.

نجف زاده گفت: ورزشکاران مستعد بعد از شناسایی می توانند با دریافت کارت بسیج و قبل از شروع مهلت خدمت سربازی و نظام وظیفه در قالب سرباز قهرمان در تیم پذیرش شوند.

او ادامه داد: امسال تیم فوتسال مقاومت توانست در لیگ برتر استان سهمیه زیر گروه مناطق را کسب کند. سعی ما این است که در دسته دو فوتسال حضور داشته باشیم. در رشته تنیس روی میز در مسابقات دسته یک قرارداد حضور خواهیم داشت.
معاون تربیت‌بدنی سپاه ویژه تبریز عنوان کرد: سال قبل در رشته والیبال تیم های نوجوانان و جوانان ما با سهمیه باشگاه هوشیار در دسته یک حضور داشتند که خوشبختانه با کسب مقام پنجم، چهار نفر از تیم ما به تیم ملی دعوت شدند.
او در ادامه از تعامل مناسب پایگاه مقاومت با هیئت های مختلف و فدراسیون ها خبر داد و از اهالی رسانه خواست تا بیشتر در نشر و بازتاب خبری فعالیت ها و مسابقات این باشگاه همکاری لازم را انجام دهند. او همچنین از توسعه اماکن ورزشی در محلات کم برخوردار خبر داد که این مهم بواسطه تشکیل شورای ورزش محلات صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بسکتبالیست تبریزی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شد

پنج‌شنبه 28 مرداد 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، اسامی ۱۷ بازیکن منتخب جهت حضور در سومین اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد. بر این اساس نام ناهیده اسدی از آذربایجان شرقی نیز در بین دعوت شدگان دیده می شود. تاریخ و محل برگزاری سومین مرحله اردوی […]