هفته اول بباز، دو ساله تمدید می کنیم!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، پس از تغییر مالکیت قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور و انتقال مالکیت باشگاه از محمدرضا زنوزی به محمد پوررضایی، اقدامات عجیب و غریب زیادی پیرامون این تیم و باشگاه اتفاق افتاد.
بعد از انتخاب وحید بیاتلو لیگ یکی به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی که حرف و حدیث های فراوانی را به دنبال داشت، مدیران این باشگاه در تازه ترین تصمیم خود، قرارداد این مربی را به فاصله چند روز پس از شکست سنگین هفته نخست برابر تیم شهرخودرو تمدید کردند.
تمدید دو ساله قرارداد بیاتلو در شرایطی است که او هنوز نتوانسته با جو و فضای لیگ برتر فوتبال کشور آشنا شود و این کم تجربگی سرمربی ماشین سازان زمانی آشکارتر شد که او پس از باخت بد در مشهد، مصاحبه ای سراسر انتقاد علیه مدیران فدراسیون فوتبال و مشخصا علیه زهره هراتیان مدیر ایفمارک و همسرش هومن افاضلی سرمربی سابق ماشین سازی انجام داد.
در شرایطی که همگان انتظار تذکر مدیران باشگاه به بیاتلو در خصوص کسب نتیجه بسیار ضعیف برابر شهرخودرو و البته مصاحبه عجولانه او داشتند، در اقدامی عجیب قرارداد بیاتلو را به مدت دو فصل دیگر تمدید کردند تا لقب باشگاه عجایب برازنده ماشین سازی باشد. طبعا در هیچ جای فوتبال دیده نشده که قرارداد یک مربی در همان هفته اول برای دو سال دیگر تمدید شود؛ حتی اگر این مربی توانسته باشد بازی نخست خود را با پیروزی سپری کرده باشد که البته این مورد در خصوص بیاتلو صادق نیست و او در کارنامه یک هفته ای خود، یکی از سنگین ترین شکست های ماشین سازی طی سال های اخیر را ثبت کرد.
مدیران باشگاه ماشین سازی چنانچه از تجربه و دانش مدیریت برخوردار بودند، می توانستند حداقل تا نیم فصل صبر کرده و عملکرد سرمربی تیمشان را بررسی کنند و سپس اقدام به تمدید قرارداد او کنند.
این اتفاق عجیب قطعا تبعاتی را برای مالک جدید و کم تجربه و مدیرعامل دور از دسترس باشگاه ماشین سازی به دنبال خواهد داشت و آنها اکنون متعهد به قراردادی هستند که هیچ از آینده آن خبر ندارند.
این تصمیم مدیران باشگاه ماشین سازی در شرایطی نقل محافل فوتبالی شده که در تیم های پایه این باشگاه نیز اتفاقات عجیب، کم رخ نمی دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پلمب باشگاه بیلیارد و گیم نت در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۵

سه‌شنبه 27 آبان 1399
  به گزارش تبریز پویا، میرعلی اصغر نساج شهردار منطقه 5 تبریز با اعلام این خبر گفت: طی شش روز کاری گذشته بیش از 15 مورد شامل باشگاه، گیم نت، کافه و فروشگاه توسط قرارگاه عملیاتی منطقه 5 تبریز پلمب شده است. او افزود: در این قرارگاه عملیاتی شهرداری منطقه […]