همگانی کردن رشته های ورزشی با بهره گیری از پیشکسوتان

حجت الاسلام حمیدی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با بیان اینکه امکان فعالیت در حوزه قهرمانی ورزش برای شهرداری وجود ندارد، اظهار کرد: بر اساس سیاست گذاری های صورت گرفته برای ورزش شهرداری تبریز، امکان فعالیت در حوزه قهرمانی نداریم اما توسعه ورزش همگانی یکی از مهم ترین اهداف ما در ورزش است که با بهره گیری از پیشکسوتان و کارشناسان رشته های مختلف ورزشی، به دنبال همگانی کردن این رشته ها هستیم.

او ادامه داد: بر همین اساس مسابقات و رقابت های مختلفی پیش بینی شده که شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آنها را از ما سلب کرده است. با این حال تلاش همکاران ما در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه دارد تا فعالیت‌های ورزشی و برنامه های جدیدی طرح ریزی شود که بتوان با استفاده از پتانسیل فضای مجازی، آنها را اجرا کرده و فقر پیش آمده در فعالیت های ورزشی به خاطر شیوع کرونا را جبران کرد.

معاون شهردار تبریز در خصوص تعطیلی اماکن ورزشی شهرداری، بیان کرد: استخرها طبق ابلاغ و پروتکل ها تعطیل است اما سایر‌ اماکن ورزشی شهرداری تبریز طبق اعلام ستاد مقابل با کرونا و رعایت پروتکل ها فعالیت می‌کند.

او با اشاره به برنامه های شهرداری تبریز برای تیمداری در رده های سنی پایه گفت: اعتقاد داریم آذربایجان و تبریز دارای پتانسیل های بسیار خوب در حوزه های مختلف به ویژه ورزش است. در همین راستا آکادمی های ورزشی شهرداری برخی از رشته ها فعالیت داشته و ثمرات خوبی نیز داده اند اما همچنان در تلاش هستیم تعداد آکادمی های ورزشی را افزایش دهیم تا بستر لازم برای شناسایی و رشد این استعدادها فراهم شود.

حمیدی افزود: از سوی دیگر، همه ساله کلاس های مدارس ورزشی نیز در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود که رضایت کودکان و نوجوانان تبریزی و خانواده این عزیزان را در‌ پی داشته است.

او در ارتباط با برنامه های شهرداری تبریز در حوزه ورزش همگانی، عنوان کرد: در‌ این حوزه با توجه به ممنوعیت فعالیت های تجمعی به دلیل کرونا، عملا امکان برگزاری همایش ها و برنامه های حضوری وجود ندارد اما پویش “همه برای تندرستی” یکی از برنامه‌های ورزشی است که در چالش های مختلف اجرا می شود و‌ شرکت در آن به صورت مجازی است. اقشار مختلف همشهریان می توانند با شرکت در‌ این پویش علاوه بر انجام حرکات ورزشی و ارتقای سطح سلامتی خود، از جوایز ارزشمند آن نیز بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتصاب على حسن پور به سمت مدير فرهنگى و روابط عمومى باشگاه تراكتور

جمعه 28 آذر 1399
به گزارش تبریز پویا به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور، با حکم سجاد سیاح مدیرعامل باشگاه تراکتور، علی حسن پور به عنوان مدیر فرهنگی و روابط عمومی این باشگاه منصوب شد. باشگاه تراکتور ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مرتضی موسوی زنوزی که پیش از این معاونت فرهنگی […]