هیئت شمشیربازی هیچ حمایتی از من نداشته است

فرزاد باهر ارسباران در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا، اظهار کرد: از ۱۳ سالگی بازیکن تیم ملی هستم و ۱۴ سال است که در این تیم همچنان حضور دارم. در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان در تیم ملی بوده ام و در تمامی رده ها در بخش های تیمی و انفرادی مدال های آسیایی و جهانی کسب کردم.

او در ارتباط با مسابقات انتخابی المپیک بیان کرد: متاسفانه در مسابقات انتخابی المپیک نتوانستم سهمیه کسب کنم. البته هر ورزشکاری با بردها و باختها و تجربه هایش یک ورزشکار کامل می شود. همانطور که در دو دوره برگزاری مسابقات آسیایی بطور متوالی مدال کسب کردم، علاقمند بودم در المپیک نیز حضور داشته باشم که متاسفانه نشد.

این قهرمان سابریست در خصوص اینکه آیا هیئت شمشیربازی حمایت های لازم را از او داشته است، گفت: به رغم مدال آوری در مسابقات مختلف، متاسفانه از طرف هیئت طی این سالها اصلا حمایت نشدم و تا لحظه مسابقات انتخابی المپیک، حتی یکبار هم با من تماس گرفته نشد.

او ادامه داد: با این حال خوشبختانه اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، نسبت به دوره های گذشته خیلی تفاوت کرده و شرایط بهتر شده است و من از حمایت های آقایان بهتاج، ستوده نژاد، آبسالان و فیروزی تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کلاس های دانش افزایی موجب توسعه هندبال استان می شود

پنج‌شنبه 17 تیر 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، علیرضا موسویان با اعلام این خبر گفت: این کلاس دانش افزایی هندبال طی روزهای نهم و شانزدهم تیر در چهار جلسه بصورت عملی و نظری برگزار شد. او با اعلام اسامی اساتید این دوره، ادامه داد: دکتر حجت زمانی روانشناسی ورزشی، مهدی پیوند فیزیولوژی […]