هیئت کشتی به وعده های خود عمل کند

محمد ملکی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: هیئت کشتی آذربایجان شرقی برای ارتقای این رشته در استان نیازمند عمل به وعده های خود است. وعده هایی که قبل از روی کار آمدن داده شده بود.

او افزود: قبل از کرونا کشتی آذربایجان شرقی در جمع ۱۰ استان برتر کشور در تمام رده های سنی قرار داشت اما با شیوع این بیماری و عدم فعالیت هیئت و تعطیلی تمرینات و مسابقات، کشتی استان افت پیدا کرد.

قهرمان جام تختی و مسابقات ارتش های جهان بیان کرد: کشتی استان در زمینه برگزاری تمرینات دچار مشکلات است. تمرین در دوران کرونا تعطیل شد اما این مشکل برای من با حمایت مربیانم برطرف شد.

او ادامه داد: با اینکه سالنهای هیئت کشتی بسته بود، اما برادران دژم خوی با احداث سالن شخصی باعث شدند تا ما از تمرینات دور نباشیم و با رعایت کامل پروتکل ها به تمرینات خود ادامه دهیم.

ملکی با بیان اینکه مسابقات جام تختی و انتخابی ارتش های جهان را پیش روی خود دارد، گفت: هدف من رسیدن به بالاترین سطح کشتی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی و المپیک است.

او در پایان با قدردانی از خانواده و همچنین برادران دژم خوی به عنوان مربیان خود، از پرویز و غلامحسین هادی و ناصر تقی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان باسمنج به خاطر فعالیت موثرشان در کشتی، قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

"مهریار" یار مهربان صدا و تصویر

سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400
تبریز پویا – خیرجو: نقش رسانه و روابط عمومی به عنوان رکن اساسی ارتباطات اجتماعی در جامعه انکار نشدنی است. امروز 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات است. این روز را غنیمت شمردیم و گفتگویی با “محمد صادق مهریار” پیشکسوت ورزش و رسانه و گوینده خوش صدای سال های […]