وام کرونا برای باشگاه‌داران بی نتیجه بود

احسان فتح الله زاده در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به تاثیر منفی کرونا بر فعالیت باشگاه ها، اظهار کرد: کرونا باعث شده تا بیش از نصف مراجعه کنندگان نتوانند در کلاس ها و تمرینات شرکت کنند و این موضوع بیکاری چهار مربی از باشگاه ما را در پی داشته است.
او با بیان اینکه تمامی پروتکل های بهداشتی در باشگاه فیزیک رعایت می شود، افزود: هم اکنون با یک‌سوم ظرفیت باشگاه به فعالیت ادامه می دهیم و الزام کرده ایم تا مراجعه کنندگان با ماسک وارد باشگاه شوند. همچنین در ورودی باشگاه دستگاه ضدعفونی گذاشته شده است و خود باشگاه هر روز ضد عفونی می شود.
این باشگاه‌دار فعال تبریز گفت: ما از سال ۹۱ فعالیتمان را در دو بخش آقایان و بانوان آغاز کرده ایم که تایم بانوان از صبح تا ظهر و تایم آقایان از ظهر تا عصر است.

او با اشاره به حمایت اداره ورزش و جوانان از باشگاه ها، عنوان کرد: از اداره ورزش و جوانان استان که در این شرایط سخت کرونایی حامی ما بودند، تشکر می کنم اما وامی که قرار بود دولت برای باشگاه‌داران بدهد، بی نتیجه ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کوهنوردی و امداد و نجات بخش مهمی از زندگی من است

دوشنبه 1 دی 1399
جلیل خبازی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: کوهنوردی را سال ۱۳۵۹ از عینالی شروع کردم که در آن دوران کوهنوردی به روش سنتی رایج بود و کم کم تا سال ۱۳۷۰ به کوه های بزرگتر صعود کردم و تقریبا بعد از سال ۱۳۷۰ بود که کوهنوردی […]