وجود پیست اسکی در تبریز ضروری است

فائزه ابوالحسنی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا بیان کرد: من از سال پیش فعالیتم را در رشته اسکی روی چمن شروع کردم و موفق به کسب مدال برنز رقابت های کاپ جوانان جهان در اسکی روی چمن شدم.

او ادامه داد: یک سال است که وارد این رشته ورزشی شدم و تا به حال در یک مسابقه جهانی شرکت کردم و مقام سوم کاپ جوانان جهان را کسب کردم و اکنون هدفم حضور در مسابقات آسیایی است.

ابوالحسنی در خصوص تمرینات خود گفت: تمرینات ما از اردیبهشت تا شهریور برگزار می شود که البته امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا اردوهایی که قرار بود برگزار شود، لغو شد.

ملی پوش تبریزی اسکی روی چمن در مورد مشکلات این رشته اظهار کرد: در شهرمان یک پیست اسکی که بتوانیم به راحتی به تمرینات خود بپردازیم، وجود ندارد و مجبوریم برای تمرین به شهر های دیگر همچون تهران برویم که این رفت و آمد فقط به خاطر تمرین، برای ما بسیار مشکل است.

او افزود: امیدواریم یک پیست اسکی روی چمن در تبریز تأسیس شود تا ما به راحتی بتوانیم در شهر خودمان به تمریناتمان ادامه دهیم.

ابوالحسنی در پایان گفت: از مربیانم خانم داوری، آقای غلامی و آقای یاسری که طی چند ماه پا به پای من برای پیشرفتم تلاش زیادی کرده اند، تشکر می کنم و از خانم عالشی نائب رئیس بانوان هیئت اسکی تبریز نیز قدردانم که همیشه حمایتم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جدایی ستاره مس از جمع نارنجی های سونگون

پنج‌شنبه 9 بهمن 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، سعید تقی زاده یکی از ستاره های سال های اخیر مس سونگون که همراه با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در آسیا کسب کرده بود، از جمع نارنجی ها جدا شد. تقی زاده پس از سه […]