پتانسیل دو و میدانی استان در حد قهرمانی کشور است/ ورزشگاه تختی مجهز به پیست استاندارد می شود

به گزارش روابط عمومی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده عصر امروز در جلسه تخصصی با اعضای کمیته ها و تعدادی از مربیان این هیئت اظهار کرد: 20 سال است که در حوزه ورزش فعالیت دارم و به هیئت دو و میدانی آمده ام تا کارهای موثری برای توسعه این رشته انجام دهم. من مسئولیت هیئت دو و میدانی را قبول کرده ام و وظیفه دارم تا برای توسعه این رشته کار کنم.
او افزود: برنامه هایی برای هیئت تعریف کرده ایم که خروجی آن، خیر رساندن به ورزش دو و میدانی خواهد بود. از جمله برنامه های مهم برای ماه های آینده هیئت، تلاش برای افزایش تعداد ملی پوشان و توسعه دو و میدانی در تمامی ابعاد است.
رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی با اشاره به وجود امکانات مناسب برای توسعه این رشته در تبریز، گفت: وجود سالن اختصاصی، پیست استادیوم تختی و همچنین سالن پایگاه قهرمانی از جمله فضاهایی است که در اختیار ورزشکاران و مربیان قرار دارد. جهت استفاده از این فضاها برنامه ای مدون تنظیم و در اختیار مربیان قرار می گیرد.

او با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی در رشته دو و میدانی ظرفیت بالایی دارد، افزود: پتانسیل دو و میدانی استان به حدی است که اگر هم اکنون در قهرمانی کشور شرکت کنیم، قطعا قهرمان می شویم. همچنین با تلاش و همکاری بین اعضای هیئت، سال بعد می توانیم بهترین هیئت ورزشی استان باشیم.
حاجی زاده با اعلام اینکه تشک ارتفاع برای ورزشکاران رشته دوی ارتفاع به زودی تهیه و نصب می شود، اظهار کرد: ما باید اقداماتی انجام دهیم که ورزشکاران دو و میدانی در رفاه باشند و امکانات برای تمرین و مسابقات آنها فراهم شود. البته در دوران کرونا محدودیت هایی وجود دارد که از اختیار هیئت خارج است اما در چنین وضعیتی نیز تا حدی که قانون اجازه دهد، برای ورزشکاران خدمات ارائه خواهیم کرد.
او در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه تختی به عنوان مجموعه اختصاصی رشته دو و میدانی، گفت: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان و شهرداری تبریز، پیست ورزشگاه تختی به عنوان یک پیست استاندارد آماده برگزاری مسابقات مختلف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمادگی جسمانی پیش نیاز همه رشته ها است

سه‌شنبه 16 دی 1399
میترا نجفی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا عنوان کرد: آمادگی جسمانی برای مربیگری پیش نیاز است چون اگر در هر رشته ورزشی و با ابزار ورزشی که بخواهیم فعالیت کنیم، باید توان قلبی و ریوی به ما کمک کند تا فعالیت ها را بتوانیم اجرا کنیم. او افزود: […]