پنجره نقل و انتقالات تراكتور از منظر عليرضا رحيمى

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، علیرضا رحیمی اظهار کرد: ما مي دانيم كه در دفاع وسط مشكل داريم و مي خواهيم بازيكنانى براى اين پست جذب كنيم اما در اين مورد تعداد بازيكن باكيفيت كم است.

او ادامه داد: رسول خطيبى با رفتن هخامنش و حمزویى موافق است و آنها از تيم جدا خواهند شد. سعيد مهرى هم در پستى بازى مي كرد كه تراكم در آن زياد بود و از زمان سرمربيگرى مسعود شجاعى خواسته خود مبنى بر جدايى از تيم را مطرح كرده بود.

رحیمی گفت: مسعود شجاعى با رفتن مهری موافقت كرده بود و در نهایت اين جدايى صورت گرفت اما ما اشتباهى كه در مورد سعيد مهرى انجام داديم را در مورد سعيد واسعى انجام نخواهيم داد و او در کنار تيم تراكتور خواهد ماند. پيمان بابايى هم در بازى آینده به همراه تیم خواهد بود.

آخرين خواسته عليرضا رحيمى در لایو اینستاگرامی اش از هواداران پرشور تراكتور اين بود كه از فضاى مجازى در راستاى پيشرفت تيم استفاده كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بسترهای لازم برای دوچرخه سواری در شهر ایجاد می‌شود

چهارشنبه 13 اسفند 1399
به گزارش تبريز پويا به نقل از شهریار، سعید نیکوخصلت در حاشیه دیدار تعدادی از سمن های فعال در حوزه محیط زیست با شهردار تبریز گفت: این جلسه به منظور قدردانی از سمن های فعال در حوزه محیط زیست برگزار شد و نتایج ارزشمندی داشت و لازم است این جلسات […]