پویش تندرستی برای همه، گامی هدفمند برای ایجاد نشاط اجتماعی

به گزارش تبریز پویا، بهمن عبدی معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اعلام مطلب فوق، گفت: با همکاری موسسه رسانه ورزش تبریز و اعضای هفت پویش و هیئت های رشته های مربوطه، گام‌های هدفمندی در راستای ایجاد نشاط و حفظ سلامتی و تندرستی شهروندان در ایام سوت و کور ورزش و شیوع بیماری کرونا برداشته شده است.

او ادامه داد: طراحی کمپین های تندرستی و ایجاد انگیزه و نشاط بین مردم از جمله برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز است.

عبدی در خصوص جزئیات کمپین همه برای تندرستی، بیان کرد: شرکت در این پویش ها رایگان و برای عموم علاقمندان امکان پذیر است و در هفت رشته دوچرخه سواری، پیاده‌روی، اسکوات، شطرنج، دراز و نشست، لیوان‌چینی و بازی های بومی محلی صورت می‌گیرد.

او افزود: تاکنون دو دوره از کمپین تندرستی برای همه برگزار شده است که در پویش دوچرخه‌سواری و پیاده روی رکورد ۱۵۰ کیلومتر، لیوان چینی رکورد ۳۵ ثانیه، اسکوات ۶۷ حرکت در یک دقیقه و مقام دوم مسابقه شطرنج توسط تیم تبریز در سطح کلانشهرها ثبت شده است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در ارتباط با برنامه های سال جاری این سازمان اظهار کرد: حذف دستگاه های غیر استاندارد ورزشی در اماکن ورزشی و پارکینگ مخصوص دوچرخه سواران جهت ترویج دوچرخه‌سواری و احداث پارک اختصاصی ورزشی در پارک مشروطه از جمله برنامه هایی است که برای سال جاری توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف انگیزه ورزشکاران را برای ادامه مسیر بالا می برد

یکشنبه 22 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا؛ نیّر باغبان در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی، باعث شناخته شدن قهرمانان و برترین ها می شود. این اقدام راهکار مناسبی برای موفقیت و پیشرفت ورزشکاران است. باغبان، با بیان اینکه رشته ورزشی من دارت است و داوری کل مسابقات […]