پیشرفت دو و میدانی آذربایجان شرقی نیازمند بودجه مناسب است

اکبر افخم در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به اردوی آماده سازی قهرمانان و ملی پوشان دو و میدانی استان، اظهار کرد: ملی پوشان ما به مدت چند هفته در اردوهای داخلی و خارجی حضور داشتند تا بدین ترتیب بتوانند برای المپیک و انتخابی المپیک آماده شوند.

او ادامه داد: روز دوم بهمن نیز در رده نوجوانان و جوانان در ورزشگاه یادگار امام (ره) مسابقه انتخابی استان داشتیم که به دلیل بارش برف و سرما این مسابقه به روز دیگری موکول شد.

مسئول کمیته بزرگسالان هیئت دو و میدانی استان با اشاره به مسابقات امسال دهه فجر گفت: مسابقات بین الملی داخل سالن گرامیداشت دهه فجر در تهران برگزار خواهد شد که حداقل شش شرکت کننده اقا و خانم از استان ما به این مسابقات اعزام خواهند شد.

او درباره مسابقات باشگاهی که در استادیوم تبریز پویا تهران برگزار شد گفت: به دلیل نبود امکانات و هزینه های گزاف، از استان تیم باشگاهی و شرکت کننده در این مسابقات نداشتیم که امیدواریم بعد از کرونا و پیداشدن اسپانسری خوب تیم باشگاهی تشکیل دهیم.

افخم عنوان کرد: دو و میدانی استان متشکل از ۲۴ رشته است که علاوه بر مربیان، ورزشکاران زیادی در تمام رده های سنی فعالیت دارند و مسابقات این رشته ها ابتدا در استان و سپس در سطح قهرمانی کشور برگزار می شود که برای موفقیت در این مسیر باید با بودجه ای خوب از این ورزش حمایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایجاد زیربنای مناسب برای یخ نوردی با سرمایه گذاری و مهندسی ممکن می شود

پنج‌شنبه 9 بهمن 1399
نرگس آرازش در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: دغدغه ام شناساندن این رشته ورزشی به جامعه و همگانی کردن ورزش کوهپیمایی در بخش بانوان است و مانند هر مربی برای بالابردن سطح و درجه مربیگری خود تلاش می کنم. او ادامه داد: یخ نوردی یکی از فعالیت […]