پیگیر دوچرخه سعید صفرزاده هستیم اما علاقه‌ای به جنجال رسانه‌ای نداریم/ مدیر تیم‌های ملی باید پاسخگوی موضوع انتخاب بازیکنان تیم ملی بانوان باشد

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان تبریز، در خصوص شکایت فدراسیون دوچرخه‌سواری از سعید صفرزاده رکابزن المپیکی تبریزی بابت دوچرخه‌ اهدایی فدراسیون عنوان کرد: ما پیگیر این موضوع هستیم و اینکه ما این موضوع را رسانه‌ای نمی‌کنیم، دلیلی بر عدم پیگیری ما نیست.

وی ادامه داد: بنده به عنوان نائب رئیس فدراسیون و رئیس هیئت استان از جزئیات کامل این موضوع مطلع هستم و برخی افرادی که این موضوع را رسانه‌ای می‌کنند، چندان در کم و کیف موضوع قرار ندارند. موضوع اول این است که در دوره‌های گذشته اسپانسر دوچرخه را تهیه می‌کرد اما در این دوره ما هیچگونه حامی مالی نداشتیم و شخص سعید صفرزاده نیز در جریان این موضوع بود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی مطرح کرد: سعید صفرزاده در تور ترکیه پیگیر خرید دوچرخه بود و محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از جیب خود، هزینه دوچرخه را پرداخت کرد. البته کمیته ملی المپیک نیز مبلغی از این بابت به فدراسیون پرداخت نکرد.

هاشم‌کندی گفت: بعد از برگشت سعید صفرزاده از المپیک من در جریان موضوع دوچرخه نبودم تا اینکه رئیس فدراسیون با من تماس گرفت و عنوان کرد که با برگزاری جلسه‌ای موضوع دوچرخه را حل‌وفصل کنیم. اگر کمیته ملی المپیک پرداخت کند هیچگونه مشکلی نداریم و اگر قرار باشد که فدراسیون پرداخت کند، باید مصوبه هیئت رئیسه باشد.

وی افزود: من هم با صفرزاده تماس گرفتم و در اولین تماس خواهان استرداد دوچرخه شدم اما فردای آن روز عنوان کرد که دوچرخه را فروخته است. من از حضور سعید صفرزاده در المپیک تمام و کمال حمایت کردم چراکه حضورش در توکیو حق مسلم و قانونی او بود، چرا در آن زمان هیچ شخصی از من بابت این موضوع تشکری انجام نداد. این را هم باید عنوان کنم که من نیز به وظایفم کاملا واقف هستم و نیازی نیست شخص خاصی وظایفم را به من متذکر شود.

رسول هاشم‌کندی در خصوص موضوع حضور ریحانه خاتونی رکابزن تبریزی در اردوی انتخابی تیم ملی و حواشی به‌وجود آمده در این خصوص، گفت: من عضو کمیته فنی و نائب رئیس فدراسیون هستم اما در رابطه با این موضوع مقصر اصلی مدیر تیم‌های ملی است و وی نیز باید پاسخگوی مسائل باشد، من نیز در این خصوص مکاتبات لازم را با فدراسیون داشتم.

وی خاطرنشان کرد: من نیز معتقدم که حق خانم خاتونی در این خصوص ضایع شده است و اگر قرار بود که وی به مسابقات اعزام نشود، چرا مدیر تیم‌های ملی مسابقه انتخابی برگزار کرده است. من به عنوان نائب رئیس فدراسیون نمی‌توانم راسا این موضوع را پیگیری کنم و باید سلسله مراتب رعایت شود. تاکید می‌کنم که مدیر تیم‌های ملی پاسخگوی اول و آخر این قضیه باید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرکت عمران سهند، حامی رکابزنان جوان آذربایجان شرقی

جمعه 26 شهریور 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، رکابزنان جوان آذربایجان شرقی در قالب تیم شرکت عمران سهند در رقابت های کشوری پیست شرکت می کند. این تیم با ترکیب مهدی مطاعی، ائلمان عابدی، محمدرضا صادقزاده، سبحان فخیمی، یاشار معصومی و به سرمربی‌گری بهزاد کرم‌زاده عازم این رقابت‌ها می شود.