کمبود بودجه، عامل حذف ورزش قهرمانی در شهرداری

به گزارش تبریز پویا، فریدون بابائی اقدم در خصوص حذف ورزش قهرمانی و تیم های ورزشی شهرداری تبریز گفت: شهردارى بخاطر مشكلات مالى و كمبود بودجه تيمدارى در ورزش قهرمانى را کنار گذاشت. سیاست شوراها تمرکز بر ورزش همگانی بود.

او افزود: لايحه ای در صحن شورا مطرح شد که بخاطر مشکلات مالی شهرداری باید از ورزشکاران بومی در رشته های مختلف در تیم های ورزشی استفاده کند تا به نوعی از آنها حمایت کرده باشد. با این کار قصد داشتیم هزینه تیمداری در شهرداری را کاهش دهیم.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه این اقدام می توانست در هزینه ها صرفه جویی کند، اظهار داشت: با وجود تصویب این لایحه در هیئت تطبیق و هیئت حل اختلاف استانداری تصمیم گرفته شد که شهرداری تبریز در حوزه قهرمانی تیمداری نکند.
بابایی اقدم با اشاره به اینکه شورای شهر برای تایید و اجرای این مصوبه اصرار زیادی داشت، گفت: با توجه به کم کردن هزینه ها و استفاده از ورزشکاران بومی، تیمداری در شهرداری می توانست ادامه یابد و جوانانی که در رشته های مختلف فعالیت داشتند برای رشد و معرفی به سطح اول ورزش کشور بستر مناسبی در اختیارشان بود که متاسفانه اجرایی نشد.

او در پایان گفت: در دو سال گذشته حوزه ورزشی شهرداری تضعیف شده و تیمداری کلا وجود ندارد. از طرفی عملکرد شهرداری مناطق در افزایش فضاهای ورزشی هم قابل قبول نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نماینده استان در کانو کانادایی سوم شد

چهارشنبه 9 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، مسابقات قایقرانی آبهای آرام کشور یادبود زنده یاد پوریا مسافری و شادی سرخیل به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. در بخش بانوان معصومه داناپور به نمایندگی از استان، در رشته کانوکانادایی 1000 متر مقام سوم را کسب کرد. معصومه داناپور، سحر حلالی، ثنا […]