کیفیت جشنواره هدف در سطح ملی بود/ موسسه رسانه ورزش تخصصی و حرفه ای عمل می کند


به گزارش تبریز پویا، سعید نیکوخصلت در آئین اختتامیه نخستین دوره جشنواره هدف با بیان اینکه این جشنواره شوق و هیجان خاصی در مقطع فعلی رکود ورزش ها و هیئت ها به وجود آورد و باعث شد خیلی ها به ورزش روی بیاورند، اظهار کرد: اگر قرار بود جشنواره ای برگزار شود بهترین موقع برگزاری در زمان کرونا بود، که بسیار ارزشمند و الهام بخش بوده و جان تازه ای بر ورزش استان بخشیده است.

دبیر جشنواره سالانه هدف افزود: در تاریخ ما از قهرمانان زیادی تقدیر شده است؛ قهرمانانی که الگوی خوبی برای مردم بوده و همه از آنها درس گرفته اند. ما نیز باید قهرمانان را معرفی کنیم تا برای همه الگو باشند.

او ادامه داد: اگر امروز قهرمانان روی سن خنده بر لب دارند قطعا برای این خنده ها رنج های زیادی متحمل شده‌اند. بر این اساس حمایت از قهرمانان بسیار مهم است.

نیکوخصلت با اشاره به اینکه ورزش باید اسپانسرینگ داشته باشد، عنوان کرد: ورزش ما افول کرده و باید با کمک رسانه و مردم دوباره به دوران اوج خود برسد.

دبیر شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تمجید از موسسه رسانه ورزش تبریز، گفت: ورزشکارانی که تا به حال شناخته نشده بودند، به همت رسانه ورزش در سایتها و شبکه های مجازی شناخته شدند. موسسه رسانه ورزش و همچنین مردم این اسامی را بارها تکرار و تکرار کرده و برندسازی کردند که این اتفاق از دریافت مدال طلای ورزشکار ارزش بیشتری داشت.

او با تاکید بر اینکه موسسه رسانه ورزش خیلی تخصصی کار می کند، بیان کرد: خوشبختانه حضور افراد متخصص حوزه ورزش و رسانه در راس مدیریت موسسه رسانه ورزش موجب شده تا فعالیت ها و اقدامات این موسسه که جشنواره هدف نیز بخشی از این اقدامات بود، بصورت تخصصی انجام یافته و خروجی موفقیت آمیزی داشته باشد که بنده به نوبه خود از این عزیزان قدردانی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایان نخستین جشنواره هدف با معرفی برترین‌ها

پنج‌شنبه 30 مرداد 1399
  به گزارش تبریز پویا، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهری در محل آمفی تئاتر روباز ائل گلی برگزار شد. بر اساس رای داوران این جشنواره، «میرهاشم حسینی» از تکواندو برترین ورزشکار مرد، «زهرا نعمتی» از کوهنوردی برترین ورزشکار زن، «بهمن رضایی» از دو و میدانی […]