یک دیدار با شش امتیاز واقعی!

از هفته دهم لیگ دو فوتبال، تیم مس سونگون ورزقان میزبان فولاد نوین اهواز خواهد بود.

به گزارش تبریز پویا، این دیدار که با تغییر محل بازی به ورزشگاه توانا شهرداری تبریز منتقل‌شده و از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد.

این دیدار شش امتیاز واقعی برای برنده دیدار خواهد داشت و اهمیت موضوع نیز رقابت تنگاتنگ دو تیم در صدر جدول است و البته مس با ۲ امتیاز بالاتر از فولاد نوین اهواز قرارگرفته است و برد ورزقانی‌ها فاصله ۵ امتیازی را در صدر جدول ایجاد می‌کند که به معنای واقعی پیمودن ۵۰ درصد راه صعود است.

این دو تیم را می‌توان تا به اینجای کار دو مدعی بی‌رقیب برای صعود مستقیم و پلی‌آف دانست که تا هفته نهم و از هشت بازی مس ۱۷ امتیاز اندوخته دارد و فولاد نوین ۱۵ امتیاز و البته اختلاف در تفاضل گل بسیار است و مسی‌ها بی‌رقیب در جدول لیگ دو فوتبال.

با تعطیلی طولانی فوتبال به دلیل برگزاری جام جهانی، حساسیت این دیدار باعث شد تا بخشی‌زاده به شاگردان خود استراحت نداده و تمرینات سنگین و دیدارهای تدارکاتی را در برنامه کاری قرارداد تا بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند.

مس برای این دیدار تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد و در تلاش است از یک دیدار حساس، شش امتیاز واقعی را به اندوخته‌های خود اضافه کند. اندوخته‌ای که راه صعود را برای آنها هموارتر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تراکتورِ خمز با برد استارت زد/ پیکان‌سواری پرشورها در کرج!

سه‌شنبه 29 آذر 1401
تیم فوتبال تراکتور در اولین حضور سرمربی جدید خود به سه امتیاز شیرین دست یافت و به مکان پنجم جدول صعود کرد.