به گزارش پايگاه خبرى تبريز پويا، محمود نصيرپور مدیرعامل موسسه رسانه ورزش امروز طی مراسمی از زحمات خبرنگاران و اعضاى تحريريه این پایگاه خبری فعال در حوزه ورزش و فرهنگ استان آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

این تقدیر به جهت عملكرد قابل توجه خبرنگاران و عکاسان پایگاه خبری تبریز پویا در تهیه، تولید، انتشار و انتقال خبرهای ورزشى استان آذربايجان شرقى انجام شد. در این مراسم همچنین از عوامل اجرایی و مسئولان کمیته های مختلف موسسه رسانه ورزش تجلیل شد.

در اين مراسم از زحمات ناصر تقی زاده، اصغر موذن، نسترن محمدی زاده، شیوا غلامپور (سردبیر)، پريا آرمانخواه، مائدہ احدى، الميرا مينايى، كوثر سليمانى و زهرا قهرمانى تجليل به عمل آمد.

گفتنی است پایگاه خبری تبریز پویا با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از اواسط سال جاری کار خود را به طور رسمی در حوزه های تخصصی ورزشی و فرهنگی آغاز کرده و طی مدت زمان کمتر از شش ماه، بیش از 600 مطلب تولیدی در حوزه ورزش و فرهنگ داشته است.

از شاخصه های بارز این پایگاه خبری می توان به تولید و پوشش خبرهای همه رشته های ورزشی استان، تمرکز زدایی از یک رشته خاص و توجه به فعالیت های ورزشی در تمام رده های سنی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دعوت چهار کماندار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی

شنبه 9 اسفند 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا وبه نقل از روابط عمومی هیئت تیراندازی با کمان استان آذربایجان شرقی ، اردوی تیم ملی تیر اندازی با کمان از روز دوشنبه (۱۱ اسفند ) برگزار می شود. میلاد وزیری، صادق اشرفی و امین منصوری در ریکرو آقایان و شیوا شجاع مهر در […]