آذربایجان‌شرقی مقام اول رولر اسکی جوانان کشور را کسب کرد

رقابت های جایزه بزرگ قهرمانی کشور(فیز کاپ) رولر اسکی چهارم و پنجم آبان 1401 با حضور اسکی بازان استان آذربایجان شرقی برگزار شد و نمایندگان استان آذربایجان شرقی توانستند مقام اول تیمی را در رده جوانان از آن خود کنند.

به گزارش تبریز پویا، در اولین دوره از رقابت های جایزه بزرگ قهرمانی کشور(فیز کاپ) رولر اسکی که چهارم و پنجم آبان ماه 1401 با حضور اسکی بازان استان آذربایجان شرقی برگزار شد، نمایندگان استان آذربایجان شرقی توانستند با کسب 7 مدال رنگارنگ، مقام اول تیمی را در رده جوانان از آن خود کنند.

این رقابت ها که به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در دو رشته اسپرینت و آزاد و در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی استان مازندران برگزار شد، بانوان اسکی باز آذربایجان شرقی در اولین حضور تیمی خود توانستند مقام اول تیمی را در رده جوانان کسب کنند.
در بخش انفرادی این دوره از مسابقات، پرستو آب سالان 2 مدال طلا جوانان و 2 مدال نقره بزرگسالان و ملیکا میرزایی 2 مدال نقره جوانان و 1 مدال برنز بزرگسالان را توانستند از آن خود کنند.
لازم به ذکر است، در مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی کشور رولر اسکی (یادواره شهید سردار یاسر زندی) الیا آهن خواه، راحم پوزش پذیر، آراد انصاری و امیرمحمد ابوالحسنی به عنوان استعداد برتر شناخته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیر داودوندی: گسترش خانه من است

شنبه 7 آبان 1401
مربی جوان فوتبال تبریز از حضور خود در فوتبال اردبیل خبر داد.