مربی جوان فوتبال تبریز در راه اردبیل

امیر داودوندی: گسترش خانه من است

مربی جوان فوتبال تبریز از حضور خود در فوتبال اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، امیر داودوندی که به تازگی به همراه تیم گسترش تبریز مقام سوم مسابقات سوپرلیگ جوانان استان را کسب کرده است، در گفتگو با خبرنگاران از حضور در فوتبال اردبیل خبر داد.
وی ابتدا در خصوص بازی‌های امسال سوپرلیگ جوانان استان گفت: ما در مرحله گروهي ١٨ امتياز كسب كرده و دو هفته مانده به پايان مسابقات گروهي به جمع هشت تیم برتر صعود كرديم و در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم فولاد آذربایجان را ۸ بر ۲ شکست دادیم و در بازی نیمه نهایی مقابل تیم پرقدرت عقاب مهر با اشتباهات فردی بازیکنان و مصدوم بودن چند تن از بازیکنان، از صعود به فینال بازماندیم و در بازی رده بندی با برد مقابل تیم آرکا فوتبال به مقام سوم لیگ استان رسیدیم.
داودوندی اظهار کرد: من علاوه بر تیم جوانان، در تیم امیدهای گسترش تبریز هم مربی بودم که در لیگ دسته ۱ کشور بازی می‌کردیم اما پس از دیدار مقابل تیم پاد ساری تصمیم به جدایی گرفتم.
وی افزود: شرایط تیم امید گسترش تبریز اصلا خوب نبود. ما تا هفته سوم ما هیچ دریافتی نداشتیم و شرایط برای کار کردن مناسب نبود و مشخص نبود که مربی و سرپرست تیم امید چه کسی است. کسی که مدیریت تیم امید را به عهده داشت رفتار کاملا غیرفوتبالی داشت و سعی می‌کرد من را خراب کند که من هم او را به خدا واگذار می‌کنم.
این مربی جوان فوتبال تبریز گفت: متاسفانه بنده به دلیل جوان بودن سنم در تیم امید مورد تخریب قرار گرفتم و شرایط طوری بود که می‌خواستند برای من حاشیه درست کنند.
داودوندی در مورد آخرین وضعیت خود و پیشنهاداتی که دارد، اظهار کرد: هم اکنون در تبریز از یک تیم کشوری و یک تیم استانی و همچنین از یک تیم از شهر اردبیل پیشنهاد دارم که طی امروز یا فردا تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.
وی در پایان ضمن قدردانی از مالک باشگاه گسترش تبریز، گفت: گسترش تبریز خانه من است چون من سال‌ها با انسان خوب و سالمی مثل آقای علی عیوضی کار کردم و در این باشگاه به پیشرفت‌های خوبی دست یافته ام و امیدوارم بتوانم در تیم جدیدم عملکرد خوبی داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اختصاصی/ سینا عبداللهی زیر ذره‌بین کارلوس کی‌روش!

شنبه 7 آبان 1401
بازیکن تبریزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شد.