آذربایجان شرقی می تواند قطب والیبال کشور شود

حسین عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: بعد از اتمام لیگ و استراحت 15 روزه، حدود دو ماه است که تمرینات بدنسازی با وزنه و تمرینات هوازی را انجام می دهم و در این مدت از لحاظ فنی و انگیزشی به اوج آمادگی رسیده ام.

او ادامه داد: انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی جوانان دارم و می خواهم با پیراهن تیم ملی کشورم برای کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا تلاش کنم.

این والیبالیست جوان گفت: با وجود اینکه تبریز ظرفیت بسیار بالایی در رشته والیبال دارد، اما اکنون حدود دو سال است که شهر ما در سطح اول والیبال کشور تیمداری نمی کند و متاسفانه با بی مهری مسئولان مواجه شده است.

عزیزی در خصوص سابقه فعالیت خود اظهار کرد: من متولد سال 82 هستم و والیبال را از 10 سالگی آغاز کردم و اکنون هفت سال است که در این رشته فعال هستم. در اولین تجربه باشگاهی ام در سال ۱۳۹۶ با تیم شهرداری تبریز به مقام سوم لیگ برتر دست یافتم و در سال ۱۳۹۸ با تیم شهروند نکا به مقام چهارم لیگ دسته یک رسیدم و با این تیم جواز صعود به لیگ برتر را کسب کردم.

او افزود: در سال ۱۳۹۹ با تیم عقاب ملل اردبیل در لیگ دسته یک به مقام سوم رسیدم و این بار با این تیم به لیگ برتر صعود کردم.

حسین عزیزی جزو ۱۴ نفر بازیکن نهایی تیم ملی u19 اعزامی برای مسابقات قهرمانی جهانی تونس در سال ۲۰۱۹ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دعوت از دو کشتی گیر آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی

یکشنبه 5 اردیبهشت 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، محمد شهبازنژاد و ابوالفضل چوپانی دو کشتی گیر مستعد آذربایجان شرقی با نظر کادرفنی تیم های جوانان و نوجوانان، به اردوی آماده سازی این تیم ها دعوت شدند. شهبازنژاد در بخش آزاد رده سنی جوانان و در مسابقات انتخابی تیم ملی نائب قهرمان شد […]