آرزویم ایستادن روی سکوی قهرمانی جهان است

جواد علیزاده كه روز گذشته در مسابقه انتخابی کارگران کشور موفق به كسب سهميه مسابقات جهانى شد، در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: در سال ٢٠١٩ در مسابقات جهانى اسپانيا حضور داشتم و امسال هم با تلاش زیاد توانستم بار دیگر سهميه جهانی را برای خودم و ورزش آذربایجان شرقی کسب کنم. در سالهای قبل نیز آقایان رحيم ديبايى، اميد نجف پور و سجاد هاشمى به عنوان نمايندگان هيئت كارگرى در مسابقات جهانی شرکت کرده و نتايج خوبى را كسب كرده بودند.

او در مورد كيفيت برگزارى مسابقات انتخابی کارگران کشور گفت: این مسابقات با حضور 150 دونده از سراسر كشور در بهترين سطح فنی برگزار شد كه خوشبختانه من موفق به حضور در مرحله پايانى شدم و در نهایت با کسب رتبه دوم، توانستم جواز شركت در مسابقات جهانى را كسب كنم.

این دونده موفق تبریزی در مورد سوابق خود بیان کرد: نزديك به هشت سال است كه به صورت حرفه اى دووميدانى كار می کنم. امیدوارم با مربى خوبی که دارم، تمريناتم را بهتر و بيشتر از قبل ادامه دهم و برای مسابقات جهانی آماده تر شوم.

او افزود: بايد از حمايت هاى آقاى ابوالفضل باباپور مديرعامل شركت كلر پارس تبريز كه هميشه حامى و همراه ورزشكاران هستند، تشکر کنم و امیدوارم بتوانم نتایج درخشانی برای کشورم کسب کنم.

علیزاده در خصوص شانس مدال آورى خود در مسابقات جهانى گفت: تلاش می کنم تا به اميد خدا بتوانم روى یکی از سه سكوى قهرمانى بايستم و پرچم كشورمان را در ميادين جهانى به اهتزاز دربیاورم.

او با اشاره به وجود رقباى قَدرِ خود در مسابقات جهانی، عنوان کرد: پیش بینی می کنم نمايندگان كشورهای فرانسه، اوكراين، اسپانيا و برزيل از رقباى سرسخت من در اين مسابقات باشند كه البته تلاش خواهم کرد تا همه این رقبا را پست سر بگذارم.

این دونده در پایان با قدردانی از اسرافيل فرجى مربى خود، ابوالفضل باباپور مديرعامل شركت كلر پارس تبريز و ابوالفضل اميدى رئیس هيئت كارگرى استان آذربايجان شرقى، خواستار توجه بيشتر مسئولان به ورزش دووميدانى به عنوان مادر همه رشته هاى ورزشى، شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زيرساخت هاى اشتباه، مانع قهرمان پرورى در اسكى استان شده است

شنبه 4 بهمن 1399
مهدی مهربان امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا، اظهار کرد: براى تشكيل و فعاليت قسمت استعداديابى هيئت اسكى استان با مراجعه به ارگان ها و سازمان هاى مربوطه زحمت زیادی كشيده شده اما زيرساخت هاى اشتباه، همه اين زحمات را بى پاسخ گذاشته است چون موفق به قهرمان […]