آموزش مجازی، آورده ارزشمند کرونا برای جامعه ایران

كاظم قبادى در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبرى تبريز پويا اظهار کرد: پيشرفت قابل توجهی در اين نوع از آموزش در كشور در دوران كرونايى حاصل شد كه در دوران پسا كرونا مي تواند كمك حال جامعه تحصيلكرده كشور شود.

وی افزود: با بهينه سازى فضاى مجازى و رفع ايرادات جزيى آموزش مجازى و تقويت نقاط قوت اين سبك از آموزش، شركت در دوره هاى مختلف را با حذف فاكتور هايى از جمله بعد مسافت و يا تنظيم ساعت كلاس ها و برنامه هاى شخصى مي توان براى اقشار جامعه فراهم كرد.

قبادى از تاثيرات منفى آموزش از راه دور نیز به عدم آشنايى برگزاركنندگان و شركت كنندگان با بسترهاى اين نوع از آموزش كه تاثيرگذار بر كيفيت اين دوره ها است، اشاره كرد.

وی گفت: اگر بتوانيم مباحث سخت افزارى و نرم افزارى را بروزرسانى و ايرادات جزيى را برطرف كنيم، مي توانيم بگوييم به دست‌آورد بزرگى دست يافته ايم.

این مدرس دانشگاه در خصوص معايب آموزش مجازى گفت: سخنرانى مدرس به صورت متكلم وحده ايراد بزرگى است كه به اين دوره ها وارد است. طراحى اپليكشينى كه دانشجو و هنرجو به صورت فعال و پويا در كلاس حضور داشته باشند، يكى از موارد قابل اشاره در رفع ايراد اين نوع از آموزش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخشش بانوان کبدی آذربایجان شرقی در مسابقات انتخابی تیم ملی

سه‌شنبه 30 شهریور 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، بعد از مدت ها تعطیلی مسابقات کبدی به دلیل شیوع بیماری کرونا، مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان برگزار شد و تیم کبدی آذربایجان شرقی با سرپرستی معصومه بابایی، با برتری برابر حریف خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. سکینه فتحی، میینا جباری، […]