تداوم برگزاری وبینار های آموزشی برای ناجیان غریق

ساناز پور خورشيدى امروز در گفتگو با خبرنگار تبريز پويا با اشاره به برگزارى پنج دوره وبينار براى ناجيان غريق استان كه هر ساله در سه ماهه اول سال موظف به شركت در اين دوره ها بودنند گفت: وبينار هاى برگزار شده با توجه به شرايط كرونايى مورد استقبال ناجيان غريق قرار گرفت و اين وبينارهاى آموزشى ادامه دار خواهد بود.

پورخورشيدى گفت: شيوع ويروس كرونا باعث تعطيلى اماكن آبى و استخرها شد كه اين موضوع باعث بيكارى خيل عظيمى از ناجيان استان شده است.

او افزود: به عنوان رييس هيئت نجات غريق در جلسه ای با مديركل تامين اجتماعى استان این موضوع را مطرح کردم كه خوشبختانه با استقبال مدير كل روبرو شدم و طى نامه اي قرار شد ناجيانى كه حكم نجات غریق دارند با ابلاغ اداره كل و اداره تامين اجتماعى بيمه شوند.

پورخورشیدی از احتمال بازگشايى استخرها بدون بازگشايى سونا از اولیل مهرماه خبرداد و افزود: این موضوع فعلا در مرحله بررسى از طرف ستاد كروناى استان است.

او در پايان به جلسه اش با هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: این جلسه در خصوص  شناگران غير قانونى در محدوده ى سدهاى استان بود، نيروهاى هلال احمر و آتش نشانى اولين حاضران در صحنه براى نجاتِ حادثه دیدگان هستند، اما غواصان و ناجيان غريقى كه با اين دو سازمان همكارى ميكنند از این پس بايد در دوره هاى آموزشى كه تحت نظر هيئت نجات غريق و غواصى برگزار مي شود، شركت كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رکابزنان تبریزی اصفهان فاتح مرحله اول لیگ دوچرخه سواری کشور

پنج‌شنبه 20 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، ناصر هوشیار با اعلام این مطلب گفت: در مرحله اول لیگ دوچرخه سواری کشور که به میزبانی گلپایگان برگزار شد، ركابزنان تبريزى حاضر در تيم سپاهان صمد پورسيدى و حسين عليزاده موفق به كسب مقام اول تيمى شدند. او افزود: در اين دور مسابقات على لبيب پديده […]