احداث خانه دارت اقدام موثری برای پیشرفت این رشته است

اعظم باقران در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: عموم مردم تصور می کنند دارت یک تفریح است، اما اینگونه نیست. دارت یک ورزشی است که دارای قوانین مختص به خود بوده و نیازمند آموزش اصولی است.
او افزود: دارت یک رشته ورزشی است و نه یک فعالیت تفریحی و سرگرم کننده. ما لباس فرم داریم و انجام حرکات کششی دست از مهمترین بخش این ورزش است.

این مربی با اشاره به وضعیت فعلی دارت استان، گفت: قبل تر سالن و تجهیزات به حد کافی نبود، اما با احداث خانه دارت در استان اقدام موثر و خوبی در این راستا انجام شد. با حضور آقای احمدیان در راس کمیته دارت استان نیز اقدامات چشمگیری انجام گرفته است.
باقران در خصوص سوابق خود در این رشته اظهار کرد: از سال ۹۴ وارد این رشته شدم و در سال ۹۵ مدرک مربیگری و در سال ۹۶ هم مدرک داوری را دریافت کردم و در تمام رقابتها حضور داشتم و دارای چندین عنوان قهرمانی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استعدادیابی و توجه ویژه به قهرمانان از برنامه های مهم دوره جدید هیئت است

سه‌شنبه 30 دی 1399
آزاده موسوی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به برنامه های هیئت دو و میدانی استان، اظهار کرد: برنامه دوره جدید هیئت دو و میدانی استان به ریاست مهندس حاجی زاده، توجه ویژه به قهرمانان، برگزاری مسابقات، توجه به بخش بانوان و استعدادیابی از تمام نقاط استان […]