استعدادیابی و توجه ویژه به قهرمانان از برنامه های مهم دوره جدید هیئت است

آزاده موسوی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به برنامه های هیئت دو و میدانی استان، اظهار کرد: برنامه دوره جدید هیئت دو و میدانی استان به ریاست مهندس حاجی زاده، توجه ویژه به قهرمانان، برگزاری مسابقات، توجه به بخش بانوان و استعدادیابی از تمام نقاط استان است.
او ادامه داد: با این رویکرد خوب و اجرای دقیق برنامه ها، قطعا در این دوره شاهد موفقیت و پیشرفت خوبی در دو و میدانی استان خواهیم بود.

نایب رئیس بانوان هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی در خصوص مشکلات فعلی این رشته در استان، گفت: از جمله این مشکلات، وضعیت پیست دو و میدانی است که چند سال است که ناقص مانده و ورزشکاران ما با کمترین امکانات تمرین می کنند.

او افزود: هم اکنون ما به امکانات سخت افزاری نظیر تشک پرش ارتفاع، مانع ها و مواردی از این قبیل نیاز داریم و چاله های پرش نیز نیاز به تعمیرات دارد.

موسوی در ادامه از اعزام تیم بانوان استان به مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از روز جمعه سوم بهمن در چابهار برگزار خواهد شد و تیم استان متشکل از زهرا افخم، سعیده باباپور و نسرین پاسدار که به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات انتخابی را کسب کرده بودند، در این رقابت ها حضور می یابد.

او با ابراز امیدواری به کسب مقام شایسته توسط تیم دوی صحرانوردی استان در مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: امیدوارم با حمایت های مهندس حاجی زاده رئیس و آقای آبسالان دبیر هیئت شاهد شکوفایی و موفقیت هر چه بیشتر دو و میدانی بانوان استان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تبريز مهد دوچرخه سوارى کشور است

چهارشنبه 1 بهمن 1399
سعيد صفرزاده در گفتگو با پایگاه خبری تبريز پويا اظهار کرد: دعوت از هشت دوچرخه سوار به تیم ملی و حضور در لیست نهایی كاملاً به نظر و صلاحديد كادر فنى تيم بستگى دارد و من هم مثل بقیه هم تیمی هایم تمام سعى ام را می کنم تا نماينده […]