احداث مدرن ترین سکوی ووشو ایران در تبریز

عبدالعلی ابراهیمی امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا، در خصوص تاسیس نخستین آکادمی ووشو بیان کرد: در طول هفت سال ریاست هیئت ووشو، مکاتبات متعددی با فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان در ارتباط با محدودیتهای سالن ووشو داشتیم و از آنجایی که دو نوع تشک به نام تالو و ساندا وجود دارد، ما سالن های کوچکی داشتیم که نام خانه تالو نوشته بودیم نه خانه ووشو، چون این سالن فاقد دیگر تجهیزات ووشو بود اما اکنون با کمک فدراسیون و اداره کل از لحاظ مالی و سخت افزاری، مدرن ترین آکادمی و سکوی ووشو ایران را در تبریز احداث کردیم.

او ادامه داد: مساحت سالن آکادمی ووشو ۴۷۰ متر و مجهز به سکوی ساندا و فرش تالو است. حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و احداث این سالن هزینه کردیم که در ایران جزو مجهزترین آکادمی های ووشو است. خوابگاه و اتاق های اداری هیئت ووشو نیز در این آکادمی ووشو واقع در ششگلان مستقر شده است.

ابراهیمی در خصوص فعالیت هیئت ووشو در سالهای اخیر، عنوان کرد: سال گذشته با امتیاز ۷۲۴ رتبه پنج کشوری را کسب کردیم که در هفت سال گذشته بهترین رده ما در فدراسیون بود. سال گذشته همچنین پنج مدال طلا، شش مدال نقره و شش مدال برنز را در مسابقات مختلف کسب کردیم.

او افزود: در مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان نیز شهرستان شبستر به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی در مسابقات حضور داشت که برای نخستین بار در تاریخ ووشو استان، مقام نائب قهرمانی را در مسابقات لیگ کسب کردیم. طی دو سال اخیر بصورت متوالی در تبریز میزبان مسابقات قهرمانی کشور انتخاب ملی بانوان بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمايت از بسكتباليست هاى مستعد در راس امور هيئت بسكتبال باشد

شنبه 3 آبان 1399
به گزارش تبریز پویا، مارینا دانغیان اظهار کرد: در حال حاضر با سه هيئت دانش آموزی، تیر و کمان و بسکتبال ھمکاری می کنم و فعالیتم به عنوان مربى در آكادمى شخصى بسكتبال در رده سنى نوجوانان و جوانان و ترجيحاً بسكتبال پايه و تيم هاى دانش آموزى است. او […]